Възстановяващи напитки след физическо натоварване

Възстановяващи напитки след физическо натоварване

Нашето тяло е като една самоизграждаща се машина с множество малки елементи. За да можем да възстановим мускулите си бързо и добре след тренировка е нужно да спазваме някои прости правила. Едно от тях несъмнено е добрата хидратация.

1

Физическо Натоварване

Физическо Натоварване - последните статии, авторски публикаци и съвети. Практична информация за Физическо Натоварване от Ezine.bg. Преглед на статиите за Физическо Натоварване. Онлайн сайт за здраве, мода, красота, дом и градина, семейство и деца и Физическо Натоварване.
Физическо Натоварване - Над час тренировка всеки ден е най-ефективна

Над час тренировка всеки ден е най-ефективна

24.04.201501031

Резултатите показват, че липсата на упражнения води до по-голяма опасност от преждевременна смърт. Участниците в изследването, които спортували, макар и малко, са намалили тази опасност с цели 20 процента.

Физическо Натоварване - Как да се предпазим от мускулната треска

Как да се предпазим от мускулната треска

23.05.201401188

Мускулната треска е признак за голяма физическо натоварване, което е предизвикало болка. Натоварвания, на които подлагаме тялото си, предизвикват напрежение.

Физическо Натоварване - Как да започнете да спортувате

Как да започнете да спортувате

07.04.201401509

За да не се отказвате веднага след като започнете да спортувате, увеличавайте постепенно натоварванията и разкажете на всичките си приятели за това, което смятате да постигнете.

Физическо Натоварване - Физическото натоварване развива мъжкия мозък

Физическото натоварване развива мъжкия мозък

17.03.201401424

Учените са открили, че физическото натоварване развива мъжкия интелект. Консумацията на риба и зелен чай, както и решаването на кръстословици и слушането на музика развиват мозъка.

Физическо Натоварване - Прясно мляко срещу мускулни болки и схващания

Прясно мляко срещу мускулни болки и схващания

11.03.201402621

Само две–три чаши прясно мляко на ден могат да ни спасят от мускулната треска и неприятните схващания, смятат специалистите.

Физическо Натоварване - Изтощителните тренировки не гарантират бързо отслабване

Изтощителните тренировки не гарантират бързо отслабване

24.09.201301461

Учени доказаха, че продължителните и изтощителните тренировки не гарантират на човек, че ще отслабне по-бързо. Експериментите на специалистите доказали, че кратки тренировки от по 30 мин. на ден имат по-ефективни резултати.

Физическо Натоварване - Пет причини да започнете да спортувате

Пет причини да започнете да спортувате

02.05.201305992

Хиляди са причините заради, които можете да започнете да се движите активно, но ние сме изброили пет, които определено могат да ви стимулират да започнете да правите физически натоварвания:

Физическо Натоварване - Кога е най-доброто време за гимнастика?

Кога е най-доброто време за гимнастика?

22.08.201202186

Сутрешната гимнастика е по-скоро най-добрият начин да се събудите и ободрите. Намаляване на килограмите обаче се постига най-лесно при следобедни тренировки.

Физическо Натоварване - Как да се избавим от депресията

Как да се избавим от депресията

27.04.201206401

За да се избавите сами от депресията, като начало осигурете на организма си достатъчно сън. Като правило депресивното състояние се съпровожда с безсъние. Сънят е най-доброто лекарство.

Физическо Натоварване - Лекувайте сърцебиенето с билки

Лекувайте сърцебиенето с билки

01.12.201107576

Сърцебиене може да възникне възникне при стрес, умерено физическо натоварване, неприятна новина. Медицината нарича тази свръхвъзбудимост на сърцето сърдечен еретризъм.

Физическо Натоварване - Симптоми на синдрома хронична умора

Симптоми на синдрома хронична умора

08.11.201103026

Синдромът хронична умора се появява между двадесет и петата и петдесет годишнината на жената. Някои лекари го обясняват с объркване на имунната ни система.

Физическо Натоварване - Изгонете тревожните мисли със спорт

Изгонете тревожните мисли със спорт

23.08.201101118

Сред най-добрите предимства на спорта е, че повишава самочувствието. Поставянето и постигането на определени цели в спорта без съмнение повишава самооценката и усещането за пълноценност и значимост.