Възстановяване след мускулна травма

Възстановяване след мускулна травма

Получените мускулни травми, независимо от причината, се класифицират по степента на увреждане. Колкото по-развит е един мускул, толкова по-голямо трябва да е натоварването, което му се прилага.

1

Мускули

Мускули - последните заглавия, авторски публикаци и идеи. Информация за Мускули от Ezine.bg. Списък на статиите за Мускули. Online портал за здравословен живот, фитнес, дом и градина, семейство и деца и Мускули.
Мускули - Най-добрите храни за трупане на мускули

Най-добрите храни за трупане на мускули

09.12.201303173

Всеки мечтае да има добре изваяно и със силна мускулатура тяло. Предлагаме ви да се запознаете с 25- те суперхрани, които ще помогнат на онези, които са стремят да изградят бързо мускулна маса.

Мускули - Какво да ядем преди и след тренировка

Какво да ядем преди и след тренировка

06.03.201309817

Преди тренировка във фитнесзалата е добре да се заредим с мюсли или парче хляб, десерт или плод. След тренировка трябва да се храним, иначе ще се чувстваме като пребити дни наред.

Мускули - Мускулен стрес извайва проблемните зони

Мускулен стрес извайва проблемните зони

01.09.201202586

Статично динамични упражнения, които създават мускулен стрес за организма, извайват тялото в проблемните зони, като изгарят не само подкожната мазнина, но и дълбоките запаси на организма.

Мускули - Защо треперим през зимата

Защо треперим през зимата

15.12.201101236

Треперенето е рефлекс на тялото, който е предизвикан от студа. При бързото свиване и отпускане на мускулите тялото ни изработва топлина за да се стопли.

Мускули - Затлъстяването руши костите и ставите

Затлъстяването руши костите и ставите

09.10.201101446

Когато чревоугодничим не си даваме сметка, че създаваме големи затруднения на опорно-двигателния апарат – костите, мускулите, ставите, сухожилията.

Мускули - Ботоксът трае само 6 месеца

Ботоксът трае само 6 месеца

26.07.20110633

Ботулиновият токсин изключва мускулите, причиняващи бръчки. Преди да се пристъпи към терапията, пациентът трябва да се консултира с лекар. Ефектът трае най-често 6 месеца.

Мускули - Как да релаксираме правилно след напрегната тренировка?

Как да релаксираме правилно след напрегната тренировка?

21.06.20110669

Релаксацията е от съществено значение за цялата тренировка. Тя е завършващият елемент, който, ако се изпълнява правилно, може изцяло да облекчи натоварените физика и нервна система.

Мускули - Столът с облегалка виновен за затлъстяването

Столът с облегалка виновен за затлъстяването

18.04.201101006

Когато седите на стол с облегалка, коремните ви мускули се отпускат и гръбнакът трябва сам да се справи с тежестта на тялото. Това води до затлъстяване, диабет, сърдечни заболявания.

Мускули - Увеличете гърдите си с упражнения

Увеличете гърдите си с упражнения

17.03.201109056

С упражнения можете да стегнете мускулите на гърдите си и да увеличите обиколката им с шест до осем сантиметра за месец. Едно от елементарните упражнения е да раздвижите раменете си.

Мускули - Изгонете стреса със стречинг

Изгонете стреса със стречинг

18.11.20100826

С тези упражнения няма да отслабнете, но мускулите ви ще се отпуснат и няма да изпитвате болките в гърба и врата, причинени от дългото седене. Стречинг за прогонване на стреса.

Мускули - Бързото трупане на мускули води до смърт

Бързото трупане на мускули води до смърт

25.10.201001126

Вманиаченото трупане на телесно тегло с за голяма мускулна маса засяга най-вече младежите. Тази тенденция е известна като обратна анорексия или мускулна дисморфия и може да доведе до депресия и смърт

Мускули - За издръжливи мускули - сок от цвекло

За издръжливи мускули - сок от цвекло

15.09.20100733

Откриха още едно полезно свойство на сока от цвекло. Оказва се, че той успешно повишава издръжливостта на мускулите и дава енергия. Така че, пийте сок от цвекло за голяма издръжливост.