Как да си направим сами антицелулитен масаж

Антицелулитни масажи

Сами можете да си направите антицелулитен масаж вкъщи. Правилното масажиране подобрява капилярното кръвообращение. Стимулирането на микроциркулацията на кръвта е една от главните цели на антицелулитния масаж на кожата.

При редовен антицелулитен масаж се подобрява обмяната на веществата между клетките и междуклетъчната течност. Това ускорява и активизира подхранването и обновяването на клетките.

Ускорява се процесът на отстраняване на продукти на обмяната от междуклетъчното пространство. Подобрява се циркулацията на лифната течност, която се движи бавно. Това по-бързо ще ви помогне да се справите с портокаловата кожа.

Антицелулитният масаж спомага за отстраняването на излишни течности, ускорява процесите на възстановяване на клетките. Мускулите се освобождават от шлаки, което подобрява състоянието на мускулната тъкан.

Има някои правила на антицелулитния масаж, които трябва да се спазват. Той се прави с леки плавни движения. Започнете бавно и постепенно ускорявайте темпото.

Масажът се прави когато мускулите са отпуснати и добре затоплени. Ръцете не бива да са влажни или студени. Ако не използвате масажни масла или кремове, поръсете дланите си с талк, за да се плъзгат лесно по кожата.

Целулит

Антицелулитният масаж се прави за около час и се прави не по-рядко от веднъж седмично. Масажът на тялото се прави винаги отдолу нагоре по посока към сърцето.

Не се масажират подколенните ямки, както и горната вътрешна част на бедрата близо до чатала. Масажът на корема е най-добре да бъде извършен от специалист. При жените неправилният масаж на корема може да доведе до отпускане на матка.

При сърдечни заболявания, разширени вени и кожни проблеми се препоръчва избягване на антицелулитния масаж и замяната му с други методи за борба с целулита.

Масажът се прави първо с поглаждащи движения, с които и завършва. Това подобрява кръвообращението в капилярите. След това следва размачкването.

То се различава по това, че пръстите прилепват плътно до кожата, която се премества по посока на съседната област. Това повишава тонуса на кожата, намалява подкожния слой мазнина и активизира изхвърлянето на излишни течности.

На прасците този масаж се прави отдолу нагоре, а на бедрата – с кръгови движения. Масажът не се препоръчва при голямо количество повърхностни вени и при чупливост на капилярите.

Разновидност на размачкването е да хванете прасеца си с две ръце, като допрете палците си от едната страна и приплъзвате нагоре ръцете си.

Следва притискане. То е повърхностно и дълбоко. В първия случай само се натиска и отпуска кожата, а при дълбокото с две ръце с хваща голям участък кожа и се меси като тесто, но не се натиска прекалено силно. Това помага много при целулит.

Масажът завършва с пляскания – серия удари с различна интензивност, които се нанасят със свити в юмрук пръсти. Следва поглаждане и след това завиване с леко одеяло за десетина минути.

Рейтинг

3.4
Общо 7 гласували
5 1
4 3
3 1
2 2
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари