Целулитните храни

Целулитни храни

Начинът ни на живот, навиците и храненето са най-важни в борбата срещу целулита. В това забързано ежедневие животът ни налага консумация на храни за бързо хранене, съдържащи много калории, мазнини, захар и сол. Така че премахването на целулита изглежда почти невъзможно.

Всяка втора жена, без значение от теглото си, има целулит. За да се освободите от него, трябва да промените трайно начина си на живот. Най-важното, което трябва да направите, е да запомните кои храни са целулитни/целулитообразуващи.

Черният списък с храните, които трябва да премахнете от менюто си е дълъг. На първо място са въглехидратите, намиращи се в сладкишите. Що се отнася до другите въглехидрати, като тези в ориза и пастата, трябва да намалите количеството им.

Спиране на сладкото

Най-добрите приятели на целулита са храните за бързо харанене, които съдържат наситени мазнини, калории, токсини и карцерогенни вещества. Същото се отнася и за пържените храни. Ако нямате целулит, те ще ви помогнат да се сдобиете с такъв.

Запомнете този списък с храни:

Целулит

Солени и мазни

Когато си избирате месо, гледайте да бъде с по-малко мазнини. Най-добре препдочетете бялото месо. Избягвайте мазни и консервирани храни, които съдържат много сол. Тези храни задържат вода и по-този начин помагат за образуването на целулит. Забранените храни са соев сос, чипс, солени закуски, мастни червени меса, колбаси, масло, маргарин, сметана и овче сирене.

Борба с целулит

Захар

Храните с високо съдържание на захар могат да предизвикат скок на количеството инсулин, което ще образува мастна тъкан. Големия прием на сладки храни отслабва действието на протеина, което на по-късен етап причинява болка при докасването на целулита. Тази категория включва торти, бисквити, шоколадови бонбони и сладки закуски.

Алкохол

Алкохолът също е в списъка на забранените неща, поради високото съдържание на калории и токсини. Той намалява положителния ефект на витамин С, калций и цинк в организма, т.е. намаля се ефектът на разграждане на мазнините в мастни киселини.

Храни за бързо хранене

Честото хранене с тях причинява хаос в тялото, а вредните съставки постепенно се натрупват под кожата.

Преработени храни

Избягвайте готовите супи, сосовете за спагети, колбаси, сладолед, сокове, закуски и бисквити

3.4
Общо 7 гласували
5 2
4 2
3 0
2 3
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (3)

Изпрати
Julli
Julli
02.11.2013 22:23
и кво по-точно да ядем????????????
1
0
З. Герова
З. Герова
07.07.2015 22:08
Плодове, зеленчуци, бели меса, риба и млечни продукти.
1
0
Стейси
Стейси
03.09.2013 17:14
че то какво точно остана дето да ядем ?
0
0
Petur
Petur
26.07.2013 11:21
"карцерогенни" - не, а канцерогенни. Редактирайте преди публикация!Смешно е !
1
0