Грижа за кожата преди сън

Грижа за кожата преди сън

Грижата за кожата преди сън е от изключително голямо значение за нейното здраве и вид на следващия ден. През деня тя е подложена на суровите ултравиолетови лъчи, прах, замърсен въздух, сурови химикали и други неблагоприятни условия на околната среда.

Това уврежда вашата кожа и може да доведе до различни признаци на преждевременно стареене като бръчки, фини линии и нездравословен тен. Докато спите, кожата се възстановява.

А с подходящата рутинна грижа през нощта ще подобрите тонуса ѝ, ще ѝ помгнете да изглежда блестяща, хидратирана и подмладена. Ето някои добри съвети за грижа за кожата преди лягане, които е добре да превърнете в свои навици.

Премахване на грима

Грижа за кожата преди сън

Премахването на грима е може би най-важното нещо, което трябва да се научите да правите, преди да си легнете през нощта дори ако сте заети или изключително уморени. Когато нощувате, кожата регенерира и порите се отварят. Но, ако на лицето има дори минимален слой грим, порите се запушват. Това води до замърсяване, петна и дори до появата на акне. Можете да използвате мицеларна вода или лосион за отстраняване на грим.

Използвайте тоник

Грижа за кожата преди сън

Тоникът помага да възстановите баланса на естествената киселинна основа (нивата на рН) на кожата, което на свой ред я прави по-устойчива срещу бактерии и микроорганизми. Също така помага да се почисти кожата от прах и замърсявания. Това е особено важно за мазна и склонна към акне кожа. Можете да използвате естествен тоник като чиста розова вода, която е хидратираща и освежаваща.

Хидратация

Грижа за кожата преди сън

Хидратацията е основна стъпка в цялостната грижа за кожата. За целта използвайте подходящ хидратиращ нощен крем и околоочен крем. Докато го нанасяте, масажирайте лицето и особено зоната около очите. Това е много чувствителна област и първа показва признаците на стареене. Кремът за очи хидратира, премахва подпухналостта, намалява тъмните кръгове, намалява появата на бръчки. Започнете да го прилагате от вътрешните ъгли на очите си и леко да масажирате към външните ъгли.

Използвайте лосион за тяло

Грижа за кожата преди сън

Освен за лицето е добре да се грижите добре за хидратацията на кожата на цялото тяло, особено след топъл душ. Използвайте силно хидратиращ, но не мазен лосион. Като за ръцете и краката можете да използвате по-мазни кремове, дори и масла като натуралното кокосово масло. Поддържайте ръцете си добре овлажнени през нощта. Това ще ви помогне да запазите кожата, ноктите, кожичките си в добра форма и да предотвратите ранни признаци на стареене, като отпусната кожа или бръчки.

Наспивайте се

Грижа за кожата преди сън

Продължителността на съня ви може да окаже огромно влияние върху начина, по който изглеждате през деня. Сънят е подмладяващо лечение, тъй като процесът на възстановяване и растеж на клетките се случва, докато спите. Липсата на сън може да причини много признаци на стареене като бръчки, тъмни кръгове под очите, нездравословен цвят на кожата тен и фини линии. За да изглеждате по- млади, осигурете си около 7-8 часа здрав сън.

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари