Как да отслабнем по-бързо и здравословно?

Как да отслабнем по-бързо и здравословно?

За да отслабнете по-бързо, не е необходимо да прибягвате до опасна диета с катастрофални последици. Интензивните диети обещават бързо сваляне на килограми, но в същото време могат сериозно да увредят здравето.

Специалистите предупреждават, че „ударните“ диети увеличават риска от остеопороза, опасно недохранване, хранителни растройства и увреждане на органите.

Ето няколко здравословни и приложими подобрения на режима, които можете да предприемете, за да засилите бързината и ефекта на губенето на тегло. Със сигурност не е необходимо да залагате здравето си на карта, за да отслабнете бързо.

Инструкции:

1. Създайте си навик да ядете малки, но хранителни порции на всеки 3 часа. По този начин ще увеличите значително скоростта, с която организмът обработва и усвоява храната. Заместете трите хранения на ден с пет или шест по-малки. Избягвайте пропускането на хранене, защото тялото ви ще сметне, че гладувате, и ще задържи мазнините, вместо да се отърве от тях.

Как да отслабнем по-бързо и здравословно?

2. Избягвайте храни, които забавят метаболизма ви – сладки, мазни или нездравословно обработени храни. Излишно е да се споменава, че алкохол също не трябва да се приема. Консумирайте храни, богати на фибри, както и сурови продукти като например плодове и зеленчуци. Хапвайте храни, богати на протеини – пиле или риба, вместо тлъсти меса. В менюто трябва да присъстват ненаситени мастни киселини, вместо транс и наситени мазнини, съдържащи се в шоколадовите десертчета, бисквитите и пърженото.

Как да отслабнем по-бързо и здравословно?

3. Пийте по 3 до 5 чаши зелен чай на ден. Тази напитка съдържа вещество, наречено „катехин“, който засилва метаболизма ви така, че изгаряте екстра калории на дневна база.

4. Задължително пийте минимум по 8 чаши вода през деня. Това помага за разграждането на мазнините, кара ви да се чувствате сити, подобрява храносмилателната система, премахва токсините.

Как да отслабнем по-бързо и здравословно?

5. Прибавете няколко нови интензивни моменти към тренировката си. Според някои фитнес инструктури, ако по време на тичането на пътеката (например) изведнъж засилите скоростта на бягане само за няколко минутки, а след това се върнете към вашето темпо, ще изгорите бързо много от излишните калории.

6. Включвайте упражнения за цялото тяло два или три непоследователни дни в седмицата. Засилването на физическата натовареност изморява мускулите ви, а за да ги възстанови и укрепи, тялото ви използва много енергия. По този начин метаболизмът е активиран през целия ден и горите калории, дори когато си почивате.

Рейтинг

4.4
Общо 5 гласували
5 2
4 3
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (3)

СЛАВОВА
СЛАВОВА
21.05.2013 19:07
ДЕЙСТВА НА 100% БРАТ МИ ОТСЛАБНА 29 КГ ЗА 1Г И ПОЛОВИНА С ИЗКЛУЧЕНИЕ НА ЗЕЛЕНИЯ ЧАЙ
0
0
Гергана
Гергана
21.05.2013 13:42
Това мобе би е най-смислената статия!
0
0
1
1
21.05.2013 10:29
Хубаво е да има повече разумни статии (като тази) по въпроса. Трябва да обявят за престъпление публикуването на разни чудодейни бързи диети.
0
0