Ezine.bg»Статии»Здраве»Вредата от автоматичните телефонни централи

Вредата от автоматичните телефонни централи

Жана Г.Жана Г.
Новак
554197
Автоматична телефонна централа

На всеки се е случвало да се обади на мобилен оператор или на фирма и да чуе глас, който казва, че всички служители в момента са заети. След това обикновено следва музикална пауза.

След музиката отново следва извинение и уточнение, че всички служители продължават да са заети. Това може да се повтори до безкрайност и винаги напряга човека, който държи слушалката.

Доскоро обаче не беше ясно, че това може да се отрази и на здравословното състояние на организма. Позвъняването в кол център предизвиква силен стрес, ако трябва да чакате повече от пет минути.

Когато се обадят по въпрос, който ги интересува, и чакат дълго време за отговор, хората са подложени на много силен стрес, който се съпровожда от рязко повишаване на кръвно налягане.

Ако ви се наложи да чакате повече от една минута, имате всички шансове да получите силно сърцебиене, а след още една минута ръцете ви ще се изпотят.

Но тези реакции достигат кулминационната си точка точно след пет минути. Точно това е моментът, в който и най-търпеливите хора излизат от кожата си и хвърлят телефона.

Над шестдесет процента от хората, които се обаждат в кол центрове, се оплакват най-много от музиката, която свири, докато им се налага да чакат на телефона.

Вместо да ги успокоява, бавната музика ги подлудява, а най-ужасен звук, според повечето хора, които са били подложени на този тип мъчение, издава флейтата.

Кол център

Второ място в списъка на най-дразнещите звуци по време на музикалната пауза е класическата музика, а на трето място са различни звуци от дивата природа.

Дългото изчакване вреди не само на клиента, но също така и на фирмата, на която се обаждат. Ако изчакват прекалено дълго, за да получат отговор, отношението им към компанията рязко се влошава.

Над петдесет процента от разочарованите съветват близките си да не встъпват в договорни отношения с тази фирми. В двадесет и пет процента от случаите дългото изчакване с музикални паузи води до отказ от услугите на фирмата.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest