Упражнения за добра перисталтика

Упражнения за добра перисталтика
Твоята оценка за:
Упражнения за добра перисталтика
4.2 от 5 Гласа

Перисталтиката на червата отслабва с годините, което води до неприятни проблеми като запек. Това се дължи на факта, че с възрастта мускулатурата на червата вече не е толкова еластична и те не се свиват и не се отпускат достатъчно ефективно.

Продължителният запек е опасен, защото предизвиква хронично интоксикиране на организма. Освен това в червата започват да се размножават гнилостни бактерии, които предизвикват отделяне на газове.

Подуването на корема повдига диафрагмата, това затруднява дишането, пречи на нормалната сърдечна дейност и предизвиква болки в сърдечната област.

За да имате добра перисталтика, ще ви помогнат някои упражнения. Легнете по гръб, с изпънати ръце покрай тялото и с прибрани един до друг крака.

Поемете дълбоко въздух, като максимално издуете корема си, задръжте няколко секунди и издишайте. Повторете осем пъти, като редувате с почивки. Ако от това упражнение ви заболи главата, не го правете.

За следващото упражнение отново трябва да сте легнали по гръб, с изпънати крака и ръце. Направете десетина бързи гълтания и отпускания на корема.

За третото упражнение изходното положение е същото. Сгънете краката в коленете и леко ги повдигнете, сложете ръцете си зад главата. Наклонете свитите крака наляво и издишайте. Върнете се в изходна позиция и вдишайте. Повторете и надясно. Повторете цялото упражнение пет пъти.

Изправете се, разкрачете леко краката, с ръце на кръста направете десет завъртания с таза наляво и след това още десет завъртания надясно.

При запек се стига до напъване, което може да предизвика херния, нарушение на кръвообращението в мозъка и в сърцето. Преди да започнете да се борите със запека, се консултирайте със специалист, защото освен от проблеми с перисталтиката той може да е предизвикан и от някои заболявания.

Важно е да се опитате да се борите със запека по начини, които са различни от взимането на хапчета за разхлабване. Важно е да се храните по едно и също време, това спомага за нормалното усвояване на храната и добрата работа на стомаха и червата.

Консумирайте повече зеленчуци и плодове. Пийте на гладно по една чаша студена вода, тя спомага за добрата перисталтика.

Всяка сутрин можете да правите следното упражнение, още преди да станете от леглото: с показалеца на дясната си ръка леко натиснете пъпа си, докато не усетите пулса. Усетите ли го, веднага спрете упражнението. Това се повтаря девет дни и ефектът е много добър.

  • Любими
  • Google+
  • Pinterest

Бъди първият, който ще даде своя отзив тук!

Водещи от категорията

Избрано

Подобни Статии

От другите сайтове

Свързани Рецепти

В тази подстраница виждате Упражнения за добра перисталтика. Ако имате въпрос или смятате че публикуваната информация не отговоря на темата Упражнения за добра перисталтика, бихте могли да се обърнете към екипа ни от формата за контакт. Пишете ни и ако искате да публикуваме повече информация на тема Упражнения за добра перисталтика.