Болки в мускулите на бедрата

Болки в мускулите

Болките в мускулите се наричат миалгия, като причините за това състояние могат да бъдат много. Естествено, за да знаете как да се лекувате, трябва да сте сигурни какво ви е причинило неудобството, така че най-доброто решение е да посетите лекар.

Ако имате тъпа болка в мускулите на бедрата, не чакайте, а се обърнете към специалист. Същото се отнася и ако болката е остра и режеща. Спрете всякакви по-сериозни физически натоварвания, докато не се изясни каква е причината за болката и тя не отмине.

Подобни неразположения могат да се засилят, ако времето е студено, мрачно и не на последно място, ако продължително се натоварвате физически.

Обикновено за лечение се използват различни препарати – в аптечната мрежа има много видове гелове или мехлеми, които могат да премахнат болката. Най-добре това да са билкови мехлеми – заложете на такъв с арника.

Миалгия

При мускулна болка ви предлагаме да масажирате бедрото със смес от следните няколко масла:

- Три капки лавандулово масло, 2 капки масло от розмарин, по 1 капка масло от хвойна и мента, както и три капки евкалиптово масло. Смесете всички тези масла и нанесете по пръстите си, разтъркайте двете си ръце и започнете внимателно да масажирате крака си и най-вече мястото на болката.

- Ако искате, направете си домашен мехлем с помощта на люти чушки и олио. На 500 мл мазнина сложете 30 грама чушка, но имате предвид, че е възможно да се обринете от това масло.

Бедра

- Можете да опитате и компрес от масло от джинджифил – сложете няколко капки и наложете мястото, което ви боли.

- Хубаво е да си вземете вана, в която да добавите няколко капки етерични масла.

Възможно е да става дума за миопатия, миозит, недостатъчно витамин D в организма, приемане на някои лекарства, нодозен полиартрит и др. Разбира се, подобни болки най-често означават разтягане или претоварване на краката или ръцете, в зависимост коя част от тялото ви боли.

В случай, че имате заседнал начин на живот, но сте решили да се раздвижите, болката в мускулите на бедрата е съвсем обяснима. За да няма подобни следващи спазми, преди да започнете със същинското натоварване, загрявайте.

Рейтинг

4.3
Общо 7 гласували
5 4
4 1
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари