Добро здраве през лятото

Лято

През лятото са дългоочакваните почивки със семейството и приятелите. Дългите и топли слънчеви дни заместват късите и мрачни дни на зимата и това е прекрасно.

И въпреки че горещите плажни дни и прохладното море неминуемо носят усмивка на лицата ни, остава притеснението от мисълта, че показваме твърде много плът. И дори да сме се старали през годината, винаги смятаме, че не сме в перфектната си форма.

Има един лесен начин да засилите доверието в себе си, като същевременно продължавате да се грижите за тялото си през лятото. Ключът е да се отдадете на дейности, които създават щастие в живота ви и същевременно са такива, от които тялото се нуждае. Следвайки тези малки съвети и знаейки, че може да бъдете най-добрата версия на себе си, неминуемо ще имате едно незабравимо лято.

Хидратирайте се! Водата представлява около 60 процента от човешкото тяло, което я прави основна течност в него. Тя поддържа физиологични процеси като храносмилане и контролира вътрешната температура на тялото ни чрез потта.

При по-топлите летни дни в резултат от повишена хидратация органите ни работят по-усилено. За да се предотврати прекомерната загуба на течности, пийте минимум по 2 л вода на ден. Увеличете количеството ѝ с още 4 чаши за час физическа активност.

Плаж

Горещи температури се отразяват на работата, като донасят допълнително количество стрес. Заложете на леки и широки дрехи, които ви позволяват да останете сухи и разхладени. Повишената температури намалява хидратацията и може да доведе до умора и мускулни спазми.

Лятото е сезонът на свежите продукти. Добавете домати, диня и ягоди в менюто си. Разнообразете вкуса, като замените сладоледа с хладна чаша кисело мляко с пресни плодове. Или опитайте вкусна салата с манго и черен боб.

През летния сезон е добре да се следят и приеманите порции. В тях задължително трябва да бъдат включени здрави и влакнести храни. Една голяма порция от нискокалорични продукти е много по-добра идея от малка, но пълна с калории.

Вдъхновете се и придобийте нови здравословни навици. Обграждайте се с хора, които подкрепят и споделят вашите здравни цели.

Лятното ежедневие често ни кара да мислим, че няма време за сън - всичко се случва тук и сега. В летните дни обикновено си лягаме по-късно, а при възможност дремваме по няколко часа следобед. Подобни промени на режима на спане обаче могат да доведат до изтощение. Добре е да се придържате към 8-9 часовото спане през нощта.

Рейтинг

3
Общо 1 гласували
5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари