Кой фреш за какво помага?

Фреш

Прясно изцедените сокове са вкусни, засищащи и освежаващи. Освен това обаче те могат да са и изключително полезни. Вижте някои от най-здравословните фрешове, които можем да си приготвим сами у дома, както и здравословните проблеми, при които те са най-ефикасни.

Фреш от ябълка, зеле и моркови

Тази зеленчуково-плодова комбинация е източник на витамин К, витамин B-комплекс, витамин С, витамин Е. Течността е богата още на фосфор, цинк, калций, калий, манган, магнезий. Помага изключително много при запек.

Фреш от диня, краставици и моркови

Комбинацията е доста нетрадиционна за българския вкус, но пък тъй като всички тези продукти могат да се намерят спокойно на пазара и градините ни, всеки би могъл да я опита. Богата е на витамин С, витамин Е, витамин В-комплекс. Източник е на фосфор, цинк, мед, магнезий, калций и други полезни вещества. Препоръчва се на хора, които страдат от бъбречни заболявания.

Фреш от моркови и целина

Фрешове

Това е едно от най-добрите лекарства за отслабените и изморени очи. Силно се препоръчва на хората, които носят очила, и на тези, които работят на компютър. Факт е, че течността има благоприятен ефект не само върху зрението ни, но и върху цялото ни тяло, тъй като съдържа витамин В2, витамин В4, витамин В5, витамин В6, витамин С, калий, натрий, манган, мед, калций, магнезий и др.

Фреш от джинджифил, ябълка, моркови, чесън,

Вкусът му е по-остър и определено не би допаднал на всеки, но бъдете сигурни, че има уникално въздействие при настинка и грипни състояния. Фрешът е богат на витамин В2, витамин В4, витамин С, калий, мед, манган, фосфор, селен, цинк. Напитката действа общоукрепващо и е желателно да се приема дори само профилактично през зимните месеци.

Фреш от цвекло и грозде (тъмен сорт)

Източник е на бетаин, витамин В-комплекс, витамин С, желязо, калий, калций, манган, натрий, фосфор. Напитката помага при проблеми с паметта. Действа още тонизиращо и съдоукрепващо.

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати