Важни правила, за да протече бременността правилно

Хранене при бременност

Бременността е един от най-прекрасните периоди от живота на една жена, но той изисква повишена внимание и специализирана грижа за здравето на бременната и носеното от нея дете. Надлежното проследяване на бременността e свързано със запазване на бременността, грижа за здравето на майката и плода, предотвратяване на усложнения, свързани с бременността и самото раждането.

Проследяването на една бременност започва с нейното установяване. В домашни условия това става чрез уринарен тест за бременност най-рано в 4 г.с. За да даде адекватни резултати, уринарният тест трябва да се направи около 12-14 дни след предполагаемата дата на зачеване.

При нормална бременност бременната не трябва да се обездвижва, но и да не се изморява. Ако работата не е свързана с физическо натоварване], може да продължа да работи до последните един-два месеца на бременността. През втората половина на бременността е добре да извършва дихателни и други леки физически упражнения на чист въздух.

Знаем колко е важно за една бременна жена всичко да протече по план, още повече когато става дума за първородна рожба. Ето защо днес ви ще ви представим няколко стъпки, които не бива да забравяте да следвате през оставащите няколко месеца от бременността.

1. Когато се появи запек, а това най-вероятно ще се случи след 4 месец, не трябва да се вземат хапчета, защото могат да предизвикат нежелани контракции. По-добре е да се наблегне на целулозни храни като зеле и круши, които облекчават проблема;

бременност

2. Трябва да се приемат повече течности - минимум по 1.5 литра на ден. Това помага и за ниското кръвно, което също е масов проблем при бъдещите майки;

3. Ако сте сред любителите на кафето, бъдете спокойни, защото една малка чашка на ден е позволена;

4. Жените, които страдат и от повишена влагалищна секреция, не бива да се притесняват, ако тя е белезникава и без мирис. Ако е бяла като извара, изисква консултация с лекар;

5. Не забравяйте да се храните здравословно - яжте поне по 1 плод дневно. Разбира се, това не означава да се храните като за двама, все пак, препоръчителното тегло за качване е 10-12 кг.

4.5
Общо 4 гласували
5 2
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати