Шоколадът може да причини депресия

Шоколадът може да причини депресия

Чувствате се по-напрегнат и раздразнителен от обикновено. Отдавате го на лошото време, неприятностите в службата или хроничната умора. Ами ако грешите и причината за лошото ви настроение е друга. Според изтъкнати диетолози има пряка връзка между това каква храна консумираме и различните възпалителни процеси, водещи до спад в имунитета, а понякога и до депресия.

Ето топ десет на храните, които причиняват депресия:

1.Консервирани храни – готовите консервирани храни съдържат в себе си много и различни токсини, сол и стабилизатори. Те засягат вътрешните ни органи и влошават здравето ни.

2. Алкохол – прекомерната консумация на алкохол води до мускулна слабост, намалена способност за концентрация, сънливост и дори дехидратация.

3. Захар и подсладени напитки – при консумация, тези продукти, водят до рязко покачване на кръвната захар скоро след това до още по-резкият и спад, а оттам и до спад на настроението.

Шоколадът може да причини депресия

4. Пушени меса, субпродукти – всички продукти в тази група имат в състава си висока концентрация на оцветители, нитрати, консерванти, сол.

5. Червено месо – усвоява се по-трудно от стомаха и стомашно-чревният тракт. Има повишено съдържание на холестерол. Някои експерти дори твърдят, че повишената консумация на червено месо води до повишаване на агресията и дори рак на стомаха.

6. Хляб и тестени изделия – в тази група храни влизат и всички сладкарски изделия като торти и сладкиши, чиято прекомерна консумация води до дискомфорт в работата на стомаха и червата.

7. Кафе – кафето е известен стимулант, но ефекта му е краткосрочен и често след отшумяването му се чувстваме по-уморени и раздразнителни.

8. Снаксове – в тази група спадат всички видове чипс, осолени ядки, царевични пръчици, соленки.

Шоколадът може да причини депресия

Всички тези продукти имат в състава си изключително високи количества мазнини, сол, консерванти, а според някои експерти и канцерогени. Според някои изследвания консумацията на подобни храни води до пристрастяване. Ограничаването им може да доведе до „наркотичен“ глад и депресия.

9. Бързи закуски – в това число пици, хот-дог, хамбургери и др. Всички тези храни доставят на тялото ни прекомерни количества сол и мазнини. Високата им калоричност води до бързо задоволяване на чувството за глад, но малко по-късно до рязък спад на нивото на кръвната захар и сънливост.

10. Шоколад – широко известно е свойството на шоколада да подобрява настроението ни. За жалост прекомерната му употреба често води до натрупването на излишни килограми, превъзбуда и проблеми със съня, а от там и да депресия.

Рейтинг

4.2
Общо 5 гласували
5 3
4 0
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Коко
Коко
21.12.2013 17:22
Диатолог към пациент : Не трябва да ядете месо,хляб,шоколад,сладки изделия също не трябва да пиете алкохол,течен шоколад,кафе И НЕ ЗАБРАВЯЙ РАДВАТЕ СЕ НА ЖИВОТА
0
0