Трите здравословни рецепти, задължителни за менюто на веганите

1 от 3 Снимки

Мисо супа с тофу


Необходими продукти: 5 ч.ч. зеленчуков бульон с ниско съдържание на сол, 2 стръка фино нарязан зелен лук, 2 ч.л. настърган джинджифил, 1 скилидка чесън, нарязан на тънки филийки, 3 с.л. светла паста мисо, 170 г твърдо тофу, отцедено и нарязано на кубчета

Начин на приготвяне: Бульонът се кипва. Прибавят се зеленият лук, джинджифилът и чесънът. Огънят се намалява, покрива се и се вари на слаб огън около 10 минути. Прибавя се мисото и се разбърква добре, така, че да се разтвори напълно. Прибавя се и тофуто. Вари се още 10-тина минути преди сервиране.

Веганите не използват продукти от животински произход. Този принцип може да включва освен храни още козметика, дрехи и т.н. Веганският режим на живот е пълноценна и здравословна алтернатива на заобикалящата ни действителност.

И дори да не станем вегани, то е добре да се докоснем до вкусните и полезни рецепти, които предлага тази специализирана кухня - и най-вече до една от обичаните ѝ подправки – мисо.

Мисо представлява изключително популярна японска подправка, с която най-често се приготвя популярната супа Мисо. Подправката мисо се получава от ферментирал ориз, ечемик или соя, накиснати във вода, сол, и гъбата Kojikin. Тази специална гъба отлежава в кедрова бъчва за около 3 години.

А в галерията може да видите някои от вкусните рецепти с мисо, които може да включите във вашето веганско меню.

Рейтинг

4
Общо 2 гласували
5 1
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари