хранителни навици

Хранителните навици на половите атлети

Няма нищо друго, което може по естествен начин така да повлияе на либидото, както хранителните навици. Ако знаете, какво да включите в ежедневното си меню и приема на кои храни да ограничите, то със сигурност ще успеете да разкриете непознати територии пред вашия партньор в леглото. Спазвайки “потентния режим” със сигурност ще разберете що е то полов атлет.

Основното правило е да ядете колкото се може повече пресни плодове и зеленчуци. От тях може да си набавите важния провитамин А, който се съдържа в моркови, тъмнозелените зеленчуци, узрелите червено-жълти плодове. Задължително хапвайте по един такъв плод на ден. Не пренебрегвайте и плодовете или зеленчуци, богати на витамин С - цитрусови

плодове, домати, зеле, зелен пипер, люти чушки, грозде.

Нагон

Задължително си набавяйте витамин Е, който е известен като витамина на секса. Него може да си набавите от банани, моркови, домати, орехи, ръжения хляб, сьомга, морски дарове, но и черен дроб.

Местните храни, които приемате, трябва да се ограничат до пилешко и риба. Белтъчини може да си набавите още от орехи, грах, фасул, гъби, чесън, ряпа, магданоз, картофи, царевица, зеле и леща. За да събудите потентността си е добре да приемате често храни, съдържащи цинк. Такива са ягоди и стриди.

Салати

Запомнете, че половият атлет ненавижда мазнини - колкото по-малко мазнина има във вашата порция, толкова по-добре. Забравете за пържените храни, а наблягайте на варените, печените и тези, приготвени на пара. Прекомерната консумация на яйца и кашкавал също не се препоръчва. Трите бели отрови също са врагове и на сексуалното желание. Сол, захар и бяло брашно не са желателни, ако смятате да сте на ниво вечерта.

Сред напитките особено препоръчителен е гроздовият сок. Употребата на кофеин не е желателна затова ограничете кафето и силните чайове. За жалост, употребата на алкохол също заплашва вашето либидо. Спиртните напитки като цяло се смятат за най-големия враг на секса.

Важно правило е, че всякаква течност се пие половин час преди ядене и двадесет минути след ядене. Не забравяйте за свежите салати, които трябва да присъстват спълна сила в менюто ви. И запомнете, половият атлет не преяжда, той хапва често и по малко!

  • Любими
  • Google+
  • Pinterest

3.3
Общо 4 гласували
5 1
4 1
3 0
2 2
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати

Водещи от категорията

Подобни Статии

От другите сайтове

Другите търсят