Ето как да се превърнем в по-щастлива версия на себе си

щастие

Има дни, в които се чувстваме неспокойни, разочаровани или просто отчуждени от всичко около нас. Обикновено тогава сме толкова заети с ежедневните си дела, че просто забравяме да се погрижим за себе си. Чувстваме, че трябва да променим нещо, за да излезем от цикъла, в който сме се вкарали, но не знаем как да започнем.

Можем да си помогнем, за да излезем от това състояние, с малки стъпки и създаването на дребни, но положителни навици. Дори нещо малко, което се превръща в редовен навик, може да има огромен ефект върху цялостното ни здраве и благополучие. В този ред на мисли ето как да се превърнем в по-щастлива версия на себе си.

Станете 30 минути по-рано. Това ще промени целия ви ден. Така няма да бързате за работа, ще имате време да се подготвите и няма да се излагате на излишен стрес. С изграждането на този навик ще имате по-голямо чувство на контрол през целия ден.

Вземането на вана или дълъг топъл душ не само ви отпуска и облекчава стреса. Това всъщност може да ви помогне да се чувствате по-малко самотни. Някои преживявания, които имаме в социалната компания като любов и приемане, ни дават топло физическо усещане. Според изследователи от университета в Йейл топлият душ или вана може да помогне да върнете тези нормални социални чувства. Така че ако се чувствате отхвърлени или необичани, вземете вана.

Опитайте нещо ново. Това е добро за вас по ред причини. На първо място ще ви даде основание да бъдете смели, също така ще ви предостави възможност да преодолеете страха, както и основателна причина да бъдете дяволски горди от себе си. Не на последно място това ще ви помогне да срещнете нови хора.

Научете се да отказвате. Това ще направи характера ви по-силен и зрял.

щастлива двойка

Намерете смисъл в живота. Посветете се на нещо, което е важно за вас, а не на хората около вас.

Направете стъпка към нещо, в което вярвате, че е по-голямо от вас, било то доброволчеството, религия, благотворителност.

Кислородът, това е нещо прекрасно. Дишайте дълбоко и спокойно. Когато сте стресирани, поемете дълбока глътка въздух и задръжте дъха си за няколко секунди преди да вземете решение или действие.

Разговорът лице в лице е много по-ползотворен от този по телефона

Усмихвайте се и поздравявайте, дори и непознати. Освен че ще направите деня по-добър на някой друг, така и вие ще се чувствате по-добре.

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари