Следпразничната депресия ви изпива, но ето как да я преборите

1 от 4 Снимки

1. Съставяйте си планове


Подредете по важност всяка от задачите си, които ви очакват, като започнете да изпълнявате най-лесните сред тях. Първо на хартия извадете това, с което трябва да приключите през работната седмица, и едва след това преминете към конкретни действия. Плановете ще ви помогнат да приключите всяка от задачите си без излишно напрежение;

Лошото настроение е често срещано, след като отмине еуфорията от коледно-новогодишните празници и се наложи да се върнем към рутината на обичайното си ежедневие.

В психологията този феномен в началото на всяка нова година е известен като следпразнична депресия и специалистите предлагат няколко изпитани трика, чрез които да се справите с негативните си емоции.

Никак не е чудно, че след като дни наред сме хапвали и пийвали в компанията на най-любимите си хора, сме негативни, когато се наложи отново да се върнем на работа и да се заемем със сериозните задължения.

А за да не позволявате на тези чувства да влияят на качеството на работата ви, опирайте се на методите на психологията.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари