Пухкави бедра - здрава жена

Жена

Закръглените в бедрата жени притежават един плюс - мастните натрупвания предпазват от проблеми с метаболизма и сърдечно-съдови заболявания.

По-сочните бедра, заради които много жени непрекъснато са на диети, натрупват опасните мастни киселини в организма и съдържат противовъзпалително вещество, предпазващо запушването на артериите.

До този извод стигнаха британски учени от Оксфордския университет.

Това обаче не се отнася за талията. А точно обратното – мастните натрупвания в областта на корема увеличават риска от диабет и болести на сърцето.

Бедра

Най-идеалният вариант е пълни бедра и плосък корем, уточняват авторите на изследването. Но тази комбинация, уви, е почти невъзможна или много трудно постижима.

Ако все пак искате да имате стройни бедра, предлагаме ви три упражнения за стягане на вътрешната им страна.

1. Легнете на пода на дясната си страна, стегнете корема и вдигнете десния си крак на височина 10 см от пода. Дясната ръка трябва да бъде зад главата. Останете в това положение няколко секунди. Отпуснете се, почивайте. Повторете упражнението 10-15 пъти и с двата крака.

2. Застанате с гръб към стената, сложете ръце на кръста и започнете да правите махове с десния крак. Няма нужда да вдигате крака си твърде високо (добре е на височината 20-30 см. от земята). Маховете обаче трябва да са бързи. Повторете упражнението по 10 пъти с всеки крак.

3. За упражнението "ножици" легнете по гръб, подпрете се на лактите си, вдигнете краката и започнете да ги кръстосвате в продължение на няколко секунди. Когато почувствате умора в краката, отдъхнете. След което повторете упражнението 3-4 пъти.

Рейтинг

4.6
Общо 5 гласували
5 3
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари