Пролетен фитнес

Пролетен Фитнес

Кардио тренировките са най-подходящи за пролетта, защото спомагат за изгарянето на мазнините и изразходването на калории. Тялото се адаптира към кардио тренировките само за осем тренировки.

За да се вталите, ще трябва да тренирате по пет часа седмично с различна интензивност. От тези часове два трябва да се паднат на интензивните тренировки, един – на приятна разходка и два – на аеробни упражнения със средна интензивност.

Плуване

Веднъж седмично тичайте сами, ако нямате приятели, които да искат да се присъединят към вашето желание за джогинг. За да поддържате високо ниво на интензивност, на всеки седем минути тичане скачайте по сто пъти на едно място или най-добре – на въже. Най-добре е да тичате сутрин преди закуска, ако сърцето ви е наред.

Това са интензивните тренировки. А тренировките със средна интензивност са в басейна. Пролетта е перфектно време за плуване, защото нямате шанс да настинете, ако не си доизсушите косата.

Лицеви Опори

Плуването ще накара сърцето ви да тупти по-бързо, а гърбът и тялото ви да станат по-мускулести. Ако не ви се плува, тичайте на бягаща пътечка или правете упражнения на крос-тренажор.

Добро решение за кардио тренировките със средна интензивност е да посещавате курс по йога. През пролетта времето позволява упражненията да се правят и сред природата.

Въртенето на обръч, известно като хула-хоп, също е добра кардио тренировка. Освен че е полезна за сърцето, тя развива гъвкавостта на тялото и се грижи за стройния силует.

Ако не можете да тичате сутрин преди закуска, заменете този вид тренировка с друг – направете поне петдесет коремни преси, а след това и десет-петнадесет лицеви опори.

След кардио тренировката вземете топъл душ, който накрая завършете с рязка промяна на температурата, като пуснете ледената вода. Това ще ви тонизира и ще се почувствате изпълнени с енергия.

Рейтинг

4.2
Общо 6 гласували
5 2
4 3
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари