Хитринки за плосък корем

Хитринки за плосък корем

С наближаващото лято дамите все повече се взират критично в силуета си и в натрупаните през зимата тлъстинки на корема. Колкото и да го гълтат и едва да дишат, докато говорят с някой мъж, по някое време грозната истина лъсва.

За да премахнете мазните натрупвания по корема и да предотвратите появата на нови, трябва да наблегнете на консумацията на различни видове ядки, яйца и пилешко месо. Плодовете и морските дарове трябва да са чест гост на трапезата ви.

Това, което трябва да изключите от менюто си, са солените и сладки ядки, пържените зеленчуци и изобщо всичко пържено, пълномасленото мляко, кондензираните супи, маргарин, сладко, мед, захар, пушено месо, рибни консерви, тестени и сладки изделия.

Хранете се на малки порции няколко пъти дневно. Можете да се храните шест пъти на ден, като хапвате през два или три часа. Не преяждайте, но и не се морете с глад.

Хитринки за плосък корем

Храненето трябва да е балансирано и организмът ви да получава необходимото количество белтъчини, въглехидрати, витамини и минерали, за да е във форма.

Алкохолът е враг на плоския стомах. За да премахнете мазнините от корема си, откажете се изобщо от консумацията на алкохол. Сладките газирани напитки и соковете с добавена захар също са табу.

Пийте черен, зелен и билков чай, те помагат за разграждането на мазнините и изгарянето на калории. Допуска се консумацията на кафе, но без мляко, захар и сметана.

Поне веднъж седмично се подлагайте на разтоварване с помощта на ябълки или кисело мляко. В такива дни се активизира обмяната на веществата и токсините излизат от тялото.

През разтоварващия ден трябва да изпиете поне литър и половина вода. Ако коремът ви не е много голям, резултатът ще бъде видим още на следващия ден.

Няма как да се простите с мазнинките по корема, ако не правите коремни преси. Трябва да ги правите всеки ден или поне три пъти седмично. Танците, бягането, карането на колело и плуването спомагат за изгарянето на мазнините на корема.

Рейтинг

3.6
Общо 7 гласували
5 2
4 2
3 2
2 0
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Диди
Диди
27.06.2013 00:27
За корем може и с лицеви опори. За гърди-взимаш 2 еднакво големи речника и ги размахваш хоризонтално около тялото пред гърдите и назад. тегаво упражнение си е, но много стяга.
1
0
Теди
Теди
19.07.2012 12:30
хубава статия но какво да правим за стягане на гръдните мускули? има само упражнения, които са подходящи за мъже. какво може една дама да направи?
0
1