Искам слаби бедра, но как?

Слаби бедра

За да са слаби бедрата ви, трябва да спазвате определен режим на хранене и да правите физически упражнения за стягане и извайване на бедрата. Изпълнявайте ги всеки ден и ще се насладите в скоро време на приятни резултати в огледалото.

Упражненията за слаби бедра са лесни за изпълнение, но трябва да сте постоянни в правенето на този комплекс от физическо натоварване, за да се радвате на добри резултати.

Упражнение едно – застанете прави, краката на ширината на раменете. Повдигнете левия си крак настрани, като го сгънете в коляното и насочите пръстите към вътрешната част на дясното бедро.

Бройте до пет и го свалете в изходно положение. Повторете по четиридесет пъти за двата крака. Кракът, на който се опирате, трябва да е леко сгънат в коляното.

Тренировка

Упражнение две – легнете на една страна, сгънете краката в коленете под ъгъл от деветдесет градуса. Вдигайте горния крак нагоре, като го държите паралелно на пода. Направете това с всеки крак на две серии по двадесет повторения.

Упражнение три – стоите на пода на колене и подпрени на сгънатите си в лактите ръце. Изпънете левия крак настрани, като го държите паралелно на пода и задръжте, докато броите до пет. Направете две серии по двадесет и пет повторения за всеки крак.

Упражнение четири – легнете на една страна, долният крак е леко сгънат, горният е изпънат. Вдигнете горния крак нагоре така, че да е паралелен на пода, и напрегнете външната част на бедрото. Повторете по двадесет и пет пъти за всеки крак.

Рибена супа

Сутрин стартирайте деня си с чаша хладка вода. Това ще помогне на организма ви да изхвърли излишните течности. Идеалната закуска за жена, която иска слаби бедра, са овесените ядки или мюсли. Кафе се заменя със зелен чай с лъжичка мед.

Всеки ден правете по десетина минути следното упражнение – легнали по гръб, движете краката си така, все едно карате колело. Изпълнявайте това упражнение, когато имате свободно време и вдъхновение. Кляканията също се отразяват добре на бедрата.

Пийте много вода през деня, а не сокове и газирани напитки. Предпочитайте стълбите пред асансьора. Не ходете с високи токчета по улиците, винаги носете удобни ниски обувки в чантата си.

През деня заредете организма си със супа. На обяд хапнете пилешко месо без кожа или риба след супата. Вечер под душа масажирайте проблемните зони на бедрата със специални масажори или с груба гъба.

Не носете прекалено тесни дънки, защото те нарушават кръвообращението, което води до целулит. Не кръстосвайте краката си, когато седите, това е вредно за гръбнака и за бедрата.

Рейтинг

4.3
Общо 9 гласували
5 4
4 4
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари