Ягодова диета

Диета с ягоди

Лятото почти настъпи и перфектните фигури отново са тема номер едно. Ягодите са изключително богати на витамин А, Е и С, освен това съдържат аминокиселини, желязо, калий, магнезий, цинк, мед и др.

Похапването на ягоди ще ви помогне да подобрите метаболизма си и имунната система. Не на последно място вкусните червени плодчета могат да забавят процесите на стареене в организма ви.

Ягоди

Ягодите влияят изключително добре на хора, които имат високо кръвно налягане. Освен това не можем да не споменем, че ароматните червени плодове са изключително вкусни и сладки и са любими на много от нас. Хубаво е да не се подлагате на някакви твърде крайни хранителни режими, защото можете да навредите на здравето си.

Диетата, която предстои да ви предложим, е предимно с похапването на ягоди, но ако се почувствате зле в някакъв момент спрете я в името на това да сте здрави.

Ягоди с мляко

Целият режим продължава три дена, а закуската и през трите дена са ягоди – около 200 г. Тъй като съвсем скоро отново ще почувствате глад, хапнете към 10 часа още 100 г ягоди заедно с чаша кисело мляко, най-добре нискомаслено.

За обяд през първия ден предлагаме салата, която можете да си направите с няколко листа маруля или зелена салата, 1 яйце, предварително сварено, около 250 г ягоди и няколко нарязани на филии консервирани гъби.

Салати с ягоди

За следобедна закуска похапнете една препечена филия пълнозърнест хляб, добавете около 50 г сирене или извара (по избор), както и 100 – 150 г ягоди. Вечерята през първия ден може да бъде отново салата, но този път плодова – 250 г ягоди, 1 ябълка (най-добре кисела), 3 – 4 с.л пшенични кълнове и кашкавал - около 50 г.

Вторият ден е със същата закуска, еднакви са също и храненията към 10 часа и следобедната закуска. За обяда направете си 30 – 40 г ориз, ако предпочитате и кафяв, смесете го с 250 г ягоди, няколко листа маруля или зелена салата и няколко парченца портокал. Вечерята да бъде 250 г ягоди, банан и соеви кълнове – направете отново салата.

Трети ден за обед сложете 250 г ягоди, няколко парчета лимон или грейпфрут и около 30 г сирене. Вечерята може да се състои краставица, 200 г ягоди и лимонов сок.

Диетата с ягоди не е препоръчителна за всички онези, които имат алергия към плода. Освен това по време на хранителния режим не бива да пиете кафе, всяка вечер си правете по чаша билков чай, а през деня изпийте поне литър и половина вода на ден.

Рейтинг

3.8
Общо 5 гласували
5 2
4 0
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари