Най-големите митове за загуба на тегло!

Отслабване

Всеки иска да се чувства добре в кожата си и като се навежда, да няма чувството, че коремът му ще гръмне. Няма подобно ужасно усещане, като това човек да е сред хора и да усеща вперени погледи в себе си заради фигурата си.

Така започват безумните диети я от прочути диетолози, я на известни личности. Е, оказва се, че повечето съвети за бързо вталяване са пълни измислици. Нека видим кои са те.

Нисковъглехидратната диета е ефикасна

Някои смятат, че нисковъглехидратната диета е пръв помощник в загубата на излишните килограми. Да, загубата на тегло ще е налице дори в много кратки срокове. Тук проблемът е, че след като човек се върне към предишния си хранителен режим, той връща килограмите, та дори и в повече.

Начинът е редовната консумацията на корбохидрати като плодове, зеленчуци, зърнени храни, ядки и семена.

Спрете мазнините, за да отслабнете

Друг мит е, че ако спрем консумацията на мазнини, ще постигнем желаната фигура. Погрешно е да се смята така, защото ако на някой продукт му е отнета мастната съставка, то на нейно място ще има други, много по-нездравословни и калорични.

Диета

С кафе се отслабва

Трети мит е, че някои храни подпомагат изгарянето на мазнини и довеждат до спад в килограмите. Всъщност кафето ускорява метаболизма, а оттам - и изгарянето на калории и енергия за по – кратък период от време, но не довежда до спад в телесното тегло.

Водата гори калории

Други експерти казват, че пиенето на повече вода гори калории и мазнините изчезват неусетно. Да, консумацията на вода пред други напитки е много здравословна, но определено сама по себе си не може да смъкне и едно кило.

Спортът компенсира вредните храни

Друг мит е спортуването за сметка на фриволното- и в повечето случаи нездравословно хранене. Ако ежедневно се храним с чипс и пием кола например, то ще трябва да се трудим с часове във фитнес залата или някъде навън, но все пак не може да се изчисти тялото от всичките вредни съставки на тези нездравословни храни.

Добавките за отслабване правят чудеса

Оказва се и невярно твърдението, че природните добавките за отслабване нямат странични ефекти. Специалистите твърдят, че много по-полезно, вместо да се пият такива продукти, е менюто да стане разнообразно на полезни съставки, вместо те да бъдат внасяни изкуствено в организма.

Редуцирайте определени храни от менюто си

За неправилна се смята и диетата, при която се премахва определена храна от дневното меню, но не защото няма да доведе до намаляване на излишните килограми. Всъщност ефектът идва от приема на по-малко калории, които обаче ще се възстановят в момента, в който се възстанови предходният хранителен режим. Освен ако не искате да се откажете от шоколада и сладките десерти завинаги?

Вредни храни

Малки порции 6 пъти на ден

Погрешно е и схващането, че яденето на малки порции 6 пъти дневно е добре за талията. От скорошно проучване се оказва, че при подложените на диета две групи участници – съответно с 2 хранения и 6 хранения дневно, не е имало разлика в загубата на тегло. Освен това, ако човек не е достатъчно дисциплиниран и амбициран, това може да му донесе лош резултат.

Пропускане на едно от храненията за деня

Към трудно постижимите диети е и пропускането на едното от храненията за деня, както и избягването на приема на месо. Не изпадайте в заблудата, че всички вегетарианци са слаби. Всяка храна за деня трябва да съдържа достатъчно витамини, минерали и хранителни вещества, за да поддържат тялото и ума здрави.

3.7
Общо 3 гласували
5 1
4 0
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати