Диета за плосък корем

Плосък корем

Добре поддържаното тяло е не само красиво, но и говори за добро здравословно състояние на човека. Всеки иска да изглежда добре и когато се навежда да си обуе обувките, да не изпитва затруднения, да не се задъхва. Основно е да се чувстваме добре в кожата си.

Една диета за извайване на плосък корем подпомага организма да намали телесното си тегло с до 15 килограма само за един месец, но и да отърве корема от излишните мазнини.

Диетата предлага консумацията на мононенаситени мастни киселини, откриващи се в ядки, семена, шоколад, авокадо и зехтин. Според автора ѝ - диетологът Синтия Сас, тези растителни мазнини унищожават излишните мазнини в тялото и предотвратяват преяждането, създавайки чувство за пълнота и ситост.

Диетата за плосък корем е на принципа на средиземноморската, като се набляга на консумацията на плодове, зеленчуци, бобови растения, както и пълнозърнести храни. Също подходящи са рибата и зехтинът.

Дневният прием на калории тук се ограничава до 1600, като те зависят от възрастта на човека, пола и физическата му активност.

Пиле със зеленчуци

Диетата се състои от две фази.

Първата част обхваща 4 дни бърз старт, последван от 4 седмици с определен хранителен режим.

През първите четири дни се приемат максимум 1200 ккал за ден и се консумират храни, които не образуват газове и не задържат течности в тялото. Всеки един от тези дни позволя четири хранения с по 300 ккал, но на определени храни. Позволени са бейби моркови, краставици, грозде, домати, обезмасленото мляко, също пилешки гърди или печена пуйка.

Препоръчва се и консумацията на поне 2 литра домашно приготвен сок. Известна като Sassy water, напитката се приготвя от джинджифил, краставица и листа от мента. Тази вкусна напитка успокоява стомашно-чревния тракт.

Диетата не позволява консумацията на алкохол, кафе, кисели плодови сокове, мазни храни, брюкселско зеле и всички храни, подправени с хрян, чесън, черен пипер и други. А приемът на сол трябва да се сведе до минимум.

Тези четири дни се последват от четири седмици, през които са разрешени 4 хранения, всяко от които да доставя по 400 ккал. Всяко от яденията трябва да включва мононенаситени мастни киселини, но не повече от предписаното. Например може да смесите 1 чаша соя със слабо подсладени парченца шоколад или 2 лъжици маслинена паста.

Тази диета е насочена към консумацията на мононенаситените мастни киселини, чисти белтъчини, богат избор от пълнозърнести храни, както и похапването на плодове и зеленчуци.

Рейтинг

3.7
Общо 3 гласували
5 1
4 0
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари