Храни, които ни помагат да отслабнем

Отслабване

Много хранителни продукти носят в себе си редица полезни вещества, като някои от тях са и изключително цени за намаляване на телесното тегло.

- Такъв плод е грейпфрутът. Той е много богат на витамин С, благодарение на което участва активно в метаболизма на човека, а от там и спомага за намаляване на телесното тегло. Похапването на грейпфрут трийсет минути преди основното ядене създава чувство за пълнота в корема. Така се предотвратява преяждането.

- Плодовете и зеленчуците трябва да бъдат част от диетичния хранителен режим. Те, богати на антиоксиданти и фибри, са много ценни за правилното функциониране на редица органи и системи в човешкото тяло. Така хапването на ябълки с обелката потискат апетита и ни дава много полезни вещества.

Черен пипер

- Боровинките са също много ценни в насока тънка талия. Те са богати на неразтворими фибри, антиоксиданти и бедни на калории.

- Черният пипер е подправка, широко използвана при редица ястия. Тя, освен че придава характерен и приятен вкус, според редица изследвания помага на човек в борбата с [наднорменото тегло]. Той намалява натрупването на мазнини в тялото и подпомага метаболизма.

- А съединението капсаицин, откриващо се в лютите чушки, е известно със способността си да потиска апетита.

- Канелата, от своя страна, регулира нивата на кръвна захар и така се бори с повишения апетит. Канелата крие страхотен вкус и възможност да се добавя към десерти, напитки, което е страхотен начин да се избавите от някой и друг килограм.

- Зеленият чай трябва да стане част от ежедневието. Чаша или две на ден с добавка лимон и малко мед осигуряват на организма много полезни вещества и намаляват апетита. За любителите на кафето също има надежда, защото се смята, че кофеинът ускорява метаболизма.

Яйца

- Яйцата са много полезни, особено в периодите на отслабване. Те засищат бързо и така човек не злоупотребява с приема на храна.

- Ядките са също много полезни за здравето и теглото на човека. Те са лесно преносими, което ги прави предпочитана храна при хората на диета. Така бадемите са богати на протеини, фибри, полезни мазнини и създават чувство на ситост.

- Полезна и с нисък гликемичен индекс е киноата. Тя не повишава нивата на кръвна захар, благодарение на което предпазва от преяждане.

Рейтинг

3.3
Общо 3 гласували
5 0
4 2
3 0
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари