Как поддържа тялото си Ирина Шейк

Ирина Шейк

Тялото на топ модела Ирина Шейк е резултат от постоянни и редовни тренировки. Рускинята не е фен на диетите и казва, че е открила как една жена може да си хапва от всичко и да изглежда отлично.

Ирина тренира редовно, дори казва, че всекидневните упражнения ѝ доставят удоволствие. Посещава фитнес залата от 3 до 5 пъти седмично, а всеки ден тича, кара велосипед и изпълнява упражнения по пилатес.

Денят на модела започва с 15 минути бягане. За нея джогингът е най-доброто физическо упражнение, тъй като като може да се изпълнява по всичко време и не изисква специално оборудване и професионалисти.

Моделът предпочита да бяга рано сутрин, защото така се зарежда с енергия.

Всекидневната тренировка на Ирина продължава с 15 минути каране на велосипед и завършва с 15 минути упражнения по пилатес. Тя избягва силовите упражнения и вдигането на тежести, тъй като в професията ѝ не се толерират очертаните мускули.

Моделът посещава от 3 до 5 пъти седмично фитнес залата, където набляга на кардио упражненията. Споделя, че ѝ се случва да пропусне тренировка, но при следващото посещение увеличава времето на упражненията.

Джогинг

Ирина не спазва строги диети и обича да си похапва от всичко в това число - пица, шоколадова торта и сладолед. Никога обаче не прекалява - особено със сладкишите, които са пълни със захар.

За модела тайната на това да си хапваш от всичко и да изглеждаш добре е като си приготвиш храната сам и ограничиш до минимум обяда и вечерята в ресторанти. Само по този начин можете да сте сигурни, че се храните здравословно и правилно.

Сред любимите ѝ рецепти са пелмени, тофу и крем супи. Хлябът, с който моделът се храни, трябва да е богат на фибри.

Няколко дни от месеца за Ирина са разтоварващи. Тогава не се храни с нищо друго освен с прясно изстискани плодови и зеленчукови сокове.

Моделът препоръчва още да пиете колкото се може повече вода през деня. Това е полезно не само за стегнатото тяло, а и за еластичността на кожата.

4
Общо 2 гласували
5 1
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати