Диетата на Петя Раева

Белтъчна диета

Депутатката Петя Раева е живият пример, че храненето може да е радост, дори когато искаме да свалим излишните килограми. Името ѝ се свързваше с това, че преди време успя да отслабне значително, след което издаде книга. Днес тя е свалила още 30 кг, като резултатът от промяната е нова книга по темата.

В своите откровения Петя Раева споделя как е успяла да свали излишните килограми. Първата крачка към промяната е да осъзнаеш кога е започнал проблемът. При нея това става през 2005 година, когато поема губещото дружество на Напоителни системи в Пловдив.

След изтощителни 16 часови работни дни, само 6 месеца след като е назначена, тя успява да го изкара на печалба с половин милион. Въпреки успеха именно стресът около постигането му кара младата жена ежедневно да поглъща по кутия шоколадови бонбони, бисквити и курабийки. След като осъзнала, че с тялото ѝ се случва нещо нередно, Раева започнала да прилага всевъзможни диети. Никоя от тях обаче не довела до какъвто и да било резултат.

Петя обаче проявила силна воля и решила да не се отказва. Така стигнала до решението да опита разделното хранене. С негова помощ успяла да вали цели 10 килограма за 4 месеца.

Добрите резултати стимулирали младата депутатка да продължи с разделното хранене. Тя обаче направила промяна в режима си, така че той да е съобразен със забързаното ѝ ежедневие и личните и предпочитания към храната.

В диетата си Петя Раева приема месото в комбинация с кисело мляко, айран, сирене и кашкавал. Порциите, които ежедневно похапва, изобщо не са малки или щадящи. Тя си признава, че едно нейно хранене включва свинско шишче, пържола, наденички и бекон в комбинация със сиренца например.

Заедно с тях тя пие по -повече от половин литър айран. Това наистина е огромно количество храна, но пък са само белтъчини. Въпреки че е отречен от здравословното хранене, Петя доказва, че приемът на млечни и животински белтъци заедно дава резултати.

Отслабване

Хранителният режим на Петя не изключва никой от жизненоважните елементи от храненето. Когато има нужда от въглехидрати, важни за централната нервна система, тя си позволява варени картофи или купичка ориз със зеленчуци.

Диетата на Петя Раева има няколко прости условия, които гарантират невероятни резултати. Така например в нейния режим времето между две отделни хранения трябва да е минимум 4 часа. През този период е позволено похапването само на плод или суров зеленчук.

Плодовете никога не се приемат по време или след края на храненето. Те, както и зеленчуците, могат да се приемат непосредствено преди самото хранене. Всичко това в комбинация с много вода и леки физически натоварвания са ключът към стройната фигура на Петя.

Рейтинг

3.8
Общо 5 гласували
5 2
4 0
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Анонимен
Анонимен
22.02.2018 11:43
Издали й книжлето, щото е депутат. Аз отслабнах с 23 кг, що някой не ме потърси, та и аз да издам книжка?
1
0
никнай
никнай
21.02.2016 03:27
Натегачи ....
3
1