Пет йога пози за изправена стойка

1 от 5 Снимки
1. Поза Планина
Това е една от най-лесните пози в йогата. За нея е необходимо само да сте здраво стъпили на краката си, а стойката ви да е максимално изправена. Изпъчете гърди и поставете ръцете си в неутрално положение. Бедрата ви трябва да са долепени едно до друго;

Няколко лесни за изпълнение йога упражнения могат да изправят стойката ви и да ви предпазят от бъдещи проблеми с гръбнака. Важно е само да проявите постоянство и да се упражнявате често.

Опитайте всеки ден да практикувате 5 йога пози. Те не са трудни и не отнемат много време, а ще ви помагат да ходите по-изправени и ще освободят гръбначния ви стълб от напрежението.

Всяка една от позите се изпълнява за от 3 до 5 минути, като през цялото време трябва да вдишвате и издишвате.

Рейтинг

4.3
Общо 6 гласували
5 4
4 1
3 0
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари