Бързо отслабване за мъже

Мъжка диета

Мъжете и жените имат различен метаболизъм, което налага някои специфични разлики в тренировъчните режими на двата пола. Представяме ви лесна система, която е предназначена за начинаещи или средно напреднали представители на силния пол, които искат да отслабнат бързо, като в същото време влязат във форма.

Системата представлява строго определен хранителен режим, комбиниран с няколко специфични упражнения. Продължителността й е една седмица, като след това трябва да се вземе почивка за минимум две седмици, преди да бъде повторена отново. Очакваните резултати са намаляване на мазнините с 10 процента и респективно на килограмите в диапазона 6-8 килограма.

Упражненията по време на седмицата за отслабване се редуват с ден почивка. Първият ден се прави сутрешна тренировка в продължение на 10 минути. След обяда се прави пълна тренировка в продължение на 45 минути. Втория ден се почива. На третия ден се правят упражнения, отново последвани от тренировка. Седмицата приключва с кардио сесия.

По време на дните, в които следвате системата, трябва да спазвате и няколко основни правила на хранителния си режим. Първо – в никакъв случай не пропускайте хранене. Хапвайте малки порции по-често през деня.

диета

Това е за предпочитане пред целодневното гладуване и обилната вечеря. През целия дeн пийте вoдa - поне осем чаши. За подобряване на храносмилането помага безкофеиново кафе или чай след обяд. В дневното меню задължително включете пълнозърнест хляб, ястие от ориз или картофи.

Закуската трябва да е обилна. Можете да хапвате големи количества, стига да не преяждате. Първото ядене за деня е единственото, което можете да изгорите изцяло. В менюто са позволени овесената каша, плодовете, хлябът, пуешката шунка, яйцата, макароните и киселото мляко. Изборът е ваш.

Във времето между закуската и обяда е позволена една ябълка. В обедната почивка се взима половината от количеството, което сте изяли за закуска. Примерно меню може да бъде например 75 г бяло месо, 200 г сварен картоф, 40 г сирене. Друг вариант е 125 г свинско филе, 125 г варени картофи или 50 г спагети със сос, 100 г телешко филе, домати, лук, чесън, салата.

За следобедна закуска хапнете плодове и кисело мляко. Вечерята е редно да е най-скромна, за да не се затормозява метаболизмът по време на сън. Позволената храна е риба. Хлябът, киселото мляко и ябълките също са разрешени. Примерно меню може да е 2 филии хляб, 90 г риба тон и една ябълка.

4
Общо 3 гласували
5 1
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати