Ето как да постигнете изящна талия и да стопите мазнините по корема

Корем

В даден етап от възрастта килограмите започват драстично да се качват дори и без да сте сменили коренно начина си на хранене, а най-лошото е и че все по-трудно се свалят. При жените това рефлектира най-вече в областта на ханша и корема, а надали има жена, която да не мечтае за изящна талия.

Ето защо тук ще Ви покажем как можете сравнително лесно да постигнете това и то без да се подлагате на драстична диета. Необходимо е просто да се въоръжите с малко повече търпение и да спазвате 6 основни правила, за да можете да стопите мазнините по корема и да имате перфектна талия:

- Вероятно най-важното правило при постигането на изящна талия е да избягвате всички мазни храни и всички т. нар. вредни храни, каквито са чипсовете, пържените картофи, пастичките, баниците и кифлите, газираните напитки, вафлите и т. н.;

- Наблегнете на богатите на фибри храни, каквито са плодовете и зеленчуците, овесените ядки и т. н. Сушените плодове също са богат източник на фибри и са много полезни, но не прекалявайте с тях, защото могат да бъдат и доста калорични;

- Никова не преяждайте и спирайте да се храните в момента, в който усетите, че сте сити. Пийте много вода, защото тя притъпява усещането за глад;

Отславане в стомаха

- Научете се как да дишате с корема, защото при диафрагменото дишане коремните мускули се отпускат. Дишането през корема става като заемете седяща поза, при която гръбначнияtт стълб е изправен и поставите едната си ръка на корема, а другата на гърдите. Когато вдишвате трябва да усетите как коремът Ви се издува напред, избутвайки ръката Ви, а при издишване отново се прибира навътре. Правете това упражнение, отнемащо едва няколко секунди, поне 20 пъти на ден. Не забравяйте че за един път се брои цикъл от вдишване и издишване;

- Всеки път когато се сетите свивайте и отпускайте коремните си мускули;

- Естествено освен диета е много добре да спортувате или да практикувате специални упражнения, които подпомагат стопяването на мазнините по корема. Можете да се обърнете към фитнес инструктор, за да Ви даде точни инструкции кои упражнения са подходящи за постигането на изящна талия или да практикувате спортове, които натоварват всички мускули. Доказано добър ефект има използването на кростренажор, както и въртенето на обръч.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари