Минус 5 кила за 1 седмица с тази млечна диета!

Кисело мляко

Млякото и млечните продукти са незаменима за човешкия организъм храна. Те неслучайно са известни като универсални продукти, защото освен че са хранителни, набавят на човешкия организъм и абсолютно всички вещества, които са му нужни. Естествено, трудно можем да си представим да се храним само с мляко и да забравим за месото, зеленчуците и плодовете, но то стои в основата на редица диети.

По празниците, не само зимните, но и пролетните, семейството се събира на празничната трапеза, а пиршествата траят по няколко дни. В такива случаи да се ограничите от количествата храна, която консумирате, е много трудно - особено когато Ви се предлагат всякакви вкусотии, и то в обилни количества.

И именно след такава обилна консумация можете да се доверите на силата на млякото и на млечните диети. Ето защо тук ще Ви покажем как можете бързо да влезете във форма с тази конкретна млечна диета с кисело мляко, като при нея можете да свалите близо 5 кг за около 1 седмица, ако използвате кисело мляко с ниска масленост:

1-ви ден

Разпределете храната на няколко порции, като за деня Ви се полагат 5 картофа и кофичка и половина кисело мляко. Картофите в никакъв случай да не са пържени. Пригответе ги сварени или на фурна и внимавайте да не прекалявате със солта.

2- ри ден

Пак разпределяте храната на порции, така че да не се стига до огладняване. Полагат Ви се 100 г сварено пилешко месо без кожата и кофичка и половина кисело мляко.

3- ти ден

Порционирате 100 г риба заедно с кофичка и половина кисело мляко. Добре е рибата да не е тлъста и да е само филе. Освен това не я пържете или панирате, а я пригответе сварена, на пара, на фурна или на скара.

Млечна салата

4-ти ден

Сварете 100 г телешко месо, като отстраните ципите и жилите. Освен него си разпределете кофичка и половина кисело мляко. Докато варите телешкото месо, можете да добавите и 1 домат.

5- ти ден

Отново имате кофичка и половина кисело мляко заедно с плодове и зеленчуци по избор, но без банани, грозде и без картофи, царевица и зрял боб.

6- ти ден

Единствено кофичка и половина кисело мляко.

7- ми ден

Най-критичния ден - само минерална вода!

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари