Диета Грейзинг: Сити, усмихнати и слаби!

Диета Грейзинг

Малцина са чували за диетата, известна като Грейзинг, която е измислена в първото десетилетие на нашия век. Тя обаче е много ефективна и освен това приятна за спазване, тъй като при нея важи правилото сити, усмихнати и слаби. Ето защо тук ще Ви разкажем повече за нея:

- Основен принцип на диетата Грейзинг е, че колкото по-често човек се храни, толкова по-рядко огладнява и съответно са му необходими много по-малко калории, за да задоволи глада си. Поради тази причина е необходимо да се ограничи калоричността на продуктите, които консумираме, без да се стига до прегладняване;

- Според диетата Грейзинг трябва мислено да разделите чинията, в която ще си сервирате, на четири части. Половината от нея трябва да бъде напълнена единствено със зеленчуци, за предпочитане сезонни и пресни. Но могат също така да бъдат сварени, печени на скара или задушени, но с много малко мазнина. Другата половина на чинията се разделя на две части, като в едната попадат храни, богати на протеини, а в другата зърнени продукти или картофи, ориз, паста.

Порция

Разрешени протеинови храни са рибата и всякакво немазно месо, като се набляга на пилешко, пуешко, заешко и телешко. Кожата на пернатите се премахва. Протеиновата четвърт не трябва да е повече от 100 г. Към месната четвърт може да бъде сервирана и бобова храна, но пак общото количество на тази четвърт не трябва да надхвърля 100 г. Количеството на пастата, юфката и т. н. е същото и продуктите могат да бъдат подправени със сос, но обезмаслен;

- Идеята на диетата Грейзинг е да наблегнете на пресните сезонни зеленчуци и плодове, нетлъстата риба, птичето месо, бобовите култури и яйчния белтък. При приготвянето на птиче месо кожата задължително се премахва, а когато става въпрос за яйчен белтък, се има предвид именно това, защото в жълтъка, макар и много полезен, се съдържат почти всички калории от цялото яйце;

- Независимо какви продукти консумирате, те трябва да са нискомаслени. Това означава, че млякото не трябва да е с повече от 1 % масленост, сиренето и кашкавалът да са също нискомаслени. Можете да консумирате нетлъсто рибно филе, но ако Ви се дояде скумрия, не трябва да я поднасяте повече от 1- 2 пъти в месеца.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари