Осем йога пози против безсъние

Йога

Стресът е най-честата причина за безсъние, а когато често се будим през нощта, това е ясен признак за тревожност. За да облекчите тези състояния, може да направите няколко йога упражнения малко преди лягане.

1. Сукхасана – това е най-лесната поза в йогата. Изпълнява се като кръстосате глезените си, раздалечите крака, изправите гърба и затворите очи. Останете в тази поза за около минута, като пренебрегвате шумовете от околната среда;

2. Уттанасана – изправете се, поемете дълбоко дъх и след това се опитайте да докоснете пода с пръсти, ако не успявате, докоснете глезените си или се подпрете на стена;

Йога пози

3. Зародишна поза – легнете по корем, след което свийте краката си, така че колената да опират в в гърдите, а ръцете трябва да са отпуснати до тялото;

4. Поза на плуг – легнете по гръб и вдигнете краката нагоре. След това се опитайте да ги наклоните максимално близо до главата си, без да сгъвате коленете, и останете в тази поза за около минута;

5. Випарита карани – за тази поза легнете по гръб и повдигнете краката и кръста във въздуха. За да пазите стабилността си, хванете кръста с ръце. Ако ви е трудно да държите краката си прави, поставете възглавница под кръста и опрете краката си в стена;

6. Поза на мъртвеца – легнете по гръб със затворени очи, като опънете краката си и оставите ръцете до тялото;

7. Поза пеперуда – легнете по гръб и опрете ходилата си едно в друго, като колената ви трябва да гледат в две различни посоки, а ръцете поставете над главата си;

8. Супта матсиендрасана – легнете по гръб, като съберете краката и ги свиете, така че погледът ви да е насочен в една посока, а колената - точно в противоположната.

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари