Свалете до 4 кг за седмица със зелен фасул!

Свалете до 4 кг за седмица със зелен фасул!

Зеленият фасул, познат още и като зелен боб, е сред най-популярните у нас храни. Много домакини избират да го сложат на трапезата, защото е вкусен и се приготвя лесно. Специалистите обаче издават още причини да хапваме по-често тази култура. Доказано е, че зеленият боб е източник на витамин В1, витамин В2, витамин В6, витамин С и др.

В състава му присъстват ценни минерали, сред които желязо, калий, магнезий, калций и още редица други полезни вещества. Смята се, че зеленият боб е изключително полезен при захарен диабет, подагра, ишиас, ревматизъм, възпаления на бъбреците и др. Но освен това той е с доказано положително въздействие при проблеми с теглото. Затова и присъства в различни диети за отслабване. Ето и две от тях:

Първи вариант

Закуска: плод по избор

Обяд: постна яхния от зелен боб, 1 препечена филия хляб

Свалете до 4 кг за седмица със зелен фасул!

Вечеря: 150 г зелен боб на пара, 200 г зеленчукова салата

Втори вариант

Закуска: купичка мюсли с плодове

Обяд: 250 г сварен зелен боб, 200 г нискомаслена извара, подправки по избор

Вечеря: порция салата, приготвена от сварен зелен боб, домати, подправки по избор

Придържайте се към някое от двете примерни менюта в продължение на седмица и ще свалите до 4 килограма. Ако между отделните хранения изпитате глад, можете да се захраните с плодове. Приемът на чай и кафе също е позволен, стига да не се използват подсладители.

Диетите със зелен боб не се препоръчват на хора, които имат проблеми със стомашно-чревния тракт. Ако страдате от язва, гастрит или друго сходно заболяване, се консултирайте със специалист, преди да започнете някой от изброените режими.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари