Шест грешки, които правят обяда ви нездравословен

хранене

Повечето хора мислят, че закуската е най-важното хранене за деня, но всъщност това е обядът. От решаващо значение е да заредите тялото си, за да имате достатъчно енергия да се справите със задачите през деня, когато сте активни както физически, така и психически.

Изборите, които правите през обедната си почивка, могат не само да навредят на енергийния ви баланс през деня, но и да ви направят дебели. В тази връзка диетологът Мей Симпкин разкрива 6 грешки, които водят до увеличаване на теглото.

Подвеждането по храни на промоция

Заради заетия ви начин на живот невинаги ви остава време да си приготвите обяд. Често изглежда, че единствената опция е да разчитате на близките магазини и заведения, за да си купите нещо за ядене. Недостатъкът при този вариант е, че нямате толкова контрол върху избора на храната и често се подлъгвате по промоции, при които получавате повече на същата цена. В тези случаи са включени продукти, които не бихте купили, ако трябваше да ги платите, като сандвичи, чипс, газирани напитки, сокове и шоколадови десерти, които са вредни и водят до напълняване.

Не знаете истинското значение на здравословен

обяд

Когато се стремите да отслабнете, обикновено сканирате менюто и се стараете да избягвате неща като преработени меса, сирена, хляб и макаронени изделия. Въпреки това, когато са представени като салата, тези храни могат да се възприемат като здравословна опция. Вече много производители на храни представят продуктите си със здравословни имена, например наричат картофения чипс зеленчукови криспи, а безалкохолните – овкусена вода.

Не си готвите сами

Когато сами приготвяте обяда си, можете да гарантирате, че храната ще е балансирана, здравословна и в добри пропорции. Но затова първо трябва да се погрижите за съдържанието на хладилника си.

Обядвате твърде късно

салата

Това е една от най-честите грешки по отношение на храненето. През натоварения ден времето лети и следобедът е дошъл без да се усетите. Гладни сте, малко замаяни и усещате тревожност и нервност. Това са признаци на ниска кръвна захар и тялото ви изпраща съобщение до мозъка да ядете захар.

Ядете салати саботьори

Здравословната салата включва свежи зеленчуци, зехтин или олио и оцет или лимонов сок. Ако в салатата са сложени картофи, хрупкави крутони, паста, дресинг със сирена или мед, то тя е пълна с въглехидрати и захари.

Не ядете достатъчно

На пръв поглед приемането на малко калории на обедното хранене може да ви изглежда добра идея, но не е така. Когато ядете богати на фибри храни като зеленчуци и бобови култури, можете да поемете достатъчно калории и ще се чувствате по-сити за по-дълго, а те носят и допълнителни ползи за здравето като понижаване на холестерола и подобряване на храносмилането.

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Потребител#204936
Потребител#204936
16.01.2018 19:07
ако ти е писнало да те наричат „дебелата", „цоцоланата", „свинята", „тлъстата", „ходещото кюфте" вземи си това,гарантирам ще спреш да плюскаш като луда ,ще отслабнеш без диети и упражнения
0
0