Йога срещу газове и подут корем. Ето как

Подут Корем

Чувствате се подути? Не може да се отрече фактът, че подуването може не само да ви накара да се чувствате изключително неудобно, но и да навреди на храносмилателната система.

Възможно е да има многобройни причини за подуване на корема и стомашни проблеми, вариращи от консумиране на замърсена храна, до стрес и прекомерна консумация на неправилни хранителни продукти, които могат да предизвикат сериозни неприятности със стомаха ви.

Стомашните проблеми възникват, когато чревните бактерии не могат да разграждат храната правилно. Докато хроничните състояния могат да изискват медицинска намеса, в повечето случаи състоянието става по-добро само по себе си, като се избягват някои храни и не се натоварва храносмилателната система допълнително.

Има и друг начин за облекчаване на стомашния дискомфорт. Това е йогата. Древната техника може да намали газовете в стомаха и червата и да нормализира храносмилането. Също така помага за по-добра чревна активност, подобрява функционирането на черния дроб и не на последно място - укрепва гръбначния стълб, особено в лумбалната област.

Какво точно трябва да направите?

Легнете по гръб. Дръжте краката и ръцете си раздалечени един от друг. Хванете коленете си с двете си ръце. Докато държите левия си крак, бавно го опънете на пода и останете в тази поза за 1 минута. След това го върнете в изходна позиция и повторете упражнението с десния крак.

Йога

Все още легнали по гръб, съберете краката си и ги обгърнете с ръце. След това докоснете с чело коленете си като се сгънете в областта на корема. Направете упражнението 5 пъти, като се опитате да задържите челото на коленете си за 10 секунди.

След това, все още легнали по гръб, опънете краката си и ги съберете. Сгънете единия и се опитайте да го прилепите до тялото си, докато го обгръщате с ръце. Задръжте 20 секунди и повторете с другия крак.

Важно е да се отбележи, че тези упражнения не се препоръчват за хора, които имат шийни или гръбначни проблеми.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари