Интензивните тренировки не помагат да губим килограми

1 от 3 Снимки

В последно време високо интензивните интервални тренировки стават все по-популярни и много фитнес инструктори ги препоръчват като удобен начин за губене на килограми и поддържане на добра форма.

За тези, които не знаят как точно се тренира на интервали, този начин на поддържане на форма представлява кратки засилени упражнения във фитнеса с дълги почивки между тях.

Колкото и популярен да е, според експерти този начин на трениране не е устойчив и би оказал ползотворно влияние едва на малцина. Според специалисти този начин на трениране обезкуражава хората да се грижат за формата си в дългосрочен план, защото не им носи удовлетворение, че са се потрудили достатъчно.

Интензивните интервални тренировки са известни със своята трудност, като се имат предвид видовете упражнения, необходими за достигане на желаното ниво на интензивност – коремни преси, лицеви опори, вдигане на тежести и скокове и т.н. Те носят със себе си форма на задължителност и практикуващите ги дават много от себе си, за да постигнат желания интензитет.

Експертите обясняват, че нивата на интензивност правят тренировката недостатъчна и може да разубедят хората да поддържат редовен режим на упражнения в дългосрочен план. Трениращите се уморяват повече и постепенно правят почивките все по-дълги, за да отложат следващата интензивна серия. Според експертите, когато се тренира, не би трябвало да се правят дълги паузи.

По-добре е да се тренира десет минути, но без дълги прекъсвания, защото иначе и на каквото натоварване да подложим тялото си, то има опасност да излезе от ритъм и ефектът да е обратен – метаболизмът се обърква и престава да топи килограмите. Точно и затова тренировките трябва да са последователни с точно определена цикличност.

Специалистите съветват да промените вашето възприятие, че упражняването е трудно и задължително, като го интегрирате в ежедневието, независимо дали става дума за разходка с велосипед със семейството ви, или за дълга разходка с кучето.

0
Общо 0 гласували
5 0
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати