Диетолози: Вместо бургер с картофки изяжте два бургера!

Бургери

Повечето съвети за хранене ни карат да се чувстваме тъжни. Не минава седмица, без някой да каже, че поредната наша любима храна ще ни накара да се разболеем, да надебелеем или ще ни окапе косата от нея примерно. Още по-лошо е, че повечето подобни съвети ни карат да ядем все повече и повече храни, които мразим, и сме свикнали да използваме за каквото и да е друго, но не и за консумация.

Наскоро обаче Британското дружество на диетолозите излезе с далеч по-малко депресиращ съвет за това как трябва да се храним. Експертите съветват, ако не можете да се откажете от бързите храни, да поръчате два бургера вместо един. Това е начинът да се насладите качествено на този вид храна.

Преди да започнете с ръкопляскането, обаче знайте, че има уловка. Не можем да изядем два бургера без някакви жертви. Експертите съветват да не поръчвате любимите пържени картофки като компенсация за втория бургер.

Разбира се, това ще е трудно за феновете на картофките, но за тези от нас, които предпочитат голям сочен бургер всеки ден от седмицата, това е идеалният сценарий.

Пържени картофи

За тези, които веднага ще се ужасят при мисълта за прием на толкова калории, важно е да се знае, че са от значение количеството им, балансираният им прием и самият състав на храната.

Протеинът от бургерите ще поддържа чувството ви за ситост, въглехидратите ще ви дават енергия, а мазнините ще ви помогнат да абсорбирате витамините и минералите. Според експертите именно това е тайната на качественото хранене с бургери – да се уверите, че поддържате тези три неща балансирани.

Два бургера преди или на обяд ще намалят апетита по-късно през деня и ще намалят желанието да се прекалява с храната. Искам хората да могат да се хранят с всякаква храна и да знаят, че могат да направят отговорен избор за тялото си, казва авторът на обнадеждаващия хранителен съвет Емили Фийлд от Британското дружество на диетолозите.

Здравословно хранене

В тялото мазнините и протеините забавят разграждането на въглехидратите в захар. Това ни спасява срещу спадовете и пиковете с инсулин, което може да доведе до преяждане.

Не е нужно, разбира се, да ядете само бургери. Можете да изберете и други храни. Овесените ядки например са ястие за закуска, което ще ви даде рязък енергичен скок, който бързо избледнява. За да избегнете това, хапнете и богато на протеини кисело мляко със сурови ядки за идеален ефект, светва още Фийлд.

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати