Високомазнинно хранене за слаба фигура след празниците

1 от 5 Снимки

Авокадо


В плодът 77% от калориите идват от мазнини. Отличен източник на калий и фибри, те са изключително полезни за здравето. Консумацията на авокадо в разумни граници намалява лошия холестерол и триглицеридите и поддържа нивата на глюкоза в кръвта.

Празниците са вече зад гърба ни и е време да помислим за фигурата си. Ако и вие сте твърдо решени този път да изпълните обещанието и да се разделите с излишните килограми – високомазнинното хранене е тук.

Много жени не успяват да постигнат целта си и да отслабнат. Причината е само една – те продължават да вярват на митове, свързани с отслабването. А един от най-големите е, че от мазнините се дебелее. Това е тотална заблуда.

ВМД диетите (или т.нар. високомазнинни диети) са модел на хранене, който има своите специфики и ползи. Те могат да се използват както за отслабване, така и за покачване на теглото – в зависимост от нуждите.

Мазнините, дори наситените, не са толкова опасни, колкото си мислите. Някои от тях са по-здравословни, отколкото някога сте предполагали. Има много храни, които са източници на мазнини, но в същото време могат да ви помогнат в стремежа да сте слаби. В горната галерия вижте кои са те.

0
Общо 0 гласували
5 0
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати