Диетата на Ирена Милянкова – слабо тяло без глад

Ирена Милянкова

Ирена Милянкова, моделка и майка на пет деца, е доказателството, че слабата фигура не е мираж след появата на децата. Уменията ѝ да се грижи за външния си вид са наистина изумителни. Режимът, който моделът спазва, е достъпен за всеки.

Милянкова преживя много покрай съпруга си Росен Чолов. Говореше се, че той редовно ѝ е посягал. Днес, с нова любов и ново дете в ръце, тя се радва на живота.

Щастливо омъжена за брокера на луксозни имоти Никола Чолаков, Милянкова активно помага на мъжа си в бизнеса, наред с грижите за всичките деца в голямото семейство. Макар да е леко встрани от прожекторите, Ирена и за миг не се е запуснала. Напротив – дори след петото раждане тя е по-секси от всякога. Това ѝ позволява да обърне поглед и към киното, където вече има няколко роли.

Подобно на много красавици, Ирен също има своя изпитан метод за справяне с излишните килца. Тя винаги спазва изпитана диета, с която връща формата си или запазва теглото си. Като зает човек и ангажирана майка, режимът ѝ е такъв, че никога не я оставя гладна.

Филийка с мед и масло

Денят на Ирена започва с една филия хляб, намазана с мед и масло. Около 10 часа е време за втора закуска от един банан. Обядът е в един часа и включва пиле с ориз или картофи. Пилето може да се замени с риба.

Супа топчета

Следобедната закуска е много важна. Между 15-16 часа Милянкова похапва ябълка или друг сезонен плод. Вечерта е отредена за зеленчукова супа или супа топчета, но без хляб. За разлика от други режими храненията в този на Ирен не свършват до тук. Около 10 часа моделката яде плодова салата. Целта е панкреасът и стомахът да не работят напразно през нощта.

Плодова салата

С режима си Ирен винаги е във форма - без глад и лишения. Тя е категорична, че колкото повече вода пиете по време на диетата, толкова по-бързо се справяте с нежеланите килца.

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати