Топ съвети за стягане на мускулите

Топ съвети за стягане на мускулите

Здрав дух в здраво тяло е девиз, който всички сме чували. Стягането на мускулите освен че ще ви даде повече увереност да се разхождате по плажа през престоящия летен сезон, но ще укрепи и здравето ви. Изграждането на стегнато и стройно тяло означава обаче, че трябва да оптимизирате храненето си и да бъдете дисциплинирани с тренировките си.

Тренировките помагат срещу сърдечно-съдовите заболявания, повишават имунитета и засилват метаболизма. Преди за започнете с упражненията, трябва да се научите да ядете подходящите храни.

Това ще ви позволи да набавите на организма си необходимите хранителните вещества, от които се нуждаете, за да увеличите максимално мускулите и да сведете до минимум съхранението на мазнини.

Първата стъпка към стегнатите мускули е диетата. Необходимо е да си създадете калоричен дефицит. За да отслабнете, трябва да изгорите повече калории, отколкото консумирате през деня. Трябва да намалите ежедневните си калории с 3500 единици. Лишете се от 2500 чрез диета, а останалите изгорете с упражнения.

Яжте шест малки порции на ден, през два или три часа. По този начин ще потиснете апетита и ще ускорите метаболизма си, за да изгаряте повече мазнини. Консумирайте закуска, обяд и вечеря, с още три хранения между тях.

Консумирайте различни хранителни вещества. Между 45 до 65 процента от калориите трябва да идват от въглехидрати, 10 до 35 процента да са от протеини и 20 до 35 процента да са от мазнини. Изберете здравословни въглехидрати като пълнозърнести храни, плодове и зеленчуци. Протеините трябва да идват от постно месо, нискомаслени млечни продукти, а мазнините набавяйте от зехтин и ядки.

Идва ред на упражненията. Тренирайте поне по 30 минути на ден. Кардио тренировката ще ви помогне да изгорите мазнините и да затегнете тялото си. Изберете дейности, които въздействат на цялото тяло, като бягане, плуване или кикбокс. С тях ще изгорите най-много калории.

Топ съвети за стягане на мускулите

Тренирайте на интервали, за да увеличите максимално калорийното си изгаряне. Интервалната тренировка изгаря повече калории за кратък период от време. Това означава интензивни упражнения за 30 секунди, последвани от умерен интензитет за една минута. Например, спринт за 30 секунди и джогинг за една минута, като тази тренировка продължи така поне 30 минути.

Мускули се стягат и със силови упражнения. За да не се преуморите и да изтощите организма си, ги правете от три до четири дни в седмицата. Разделете дните си, като работите за крака и ръце в един ден, за гърди и трицепс в друг, за гърба и бицепси в трети. Изберете шест до десет упражнения всеки ден за тренировка.

Най-голяма грижа обаче трябва да положите за корема си, където се съсредоточават най-много мазнини. Правете коремни преси еждевно, като постепенно увеличавате бройката им. Аеробиката също е подходяща за топенето на мазнини по корема.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари