Вижте какви ползи ще ви донесе правенето на планк всеки ден

1 от 6 Снимки

1. Укрепване на основните мускули


Макар че изглежда елементарен, при планка се натоварват основните мускулни групи, включително и коремните мускули. Затова упражнението е полезно, ако искате да оформите талията и страничните мускулни групи.

Планк е най-лесното упражнение, за което не се изисква твърде силна физическа натовареност или път отделянето на много време. На български упражнението се превежда дъска и е едно от най-ефективните, които може да правите у дома.

В галерията ни може да видите 6-те най-големи ползи за тялото, ако правите планк поне 1 минута всеки ден. Ако не разполагате с достатъчно време за спорт, това е идеалното упражнение за вас.

Техниката не е сложна и няма да чакате дълго, преди да видите положителните резултати.

Може дори да гледате телевизия, докато правите това упражнение у дома, защото за него не се изискват сложни движения или прекалено силна концентрация.

Рейтинг

5
Общо 2 гласували
5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари