Да стегнем вътрешната част на бедрата с точните упражнения

Да стегнем вътрешната част на бедрата с точните упражнения

Ако вътрешната част на бедрата ви е по-отпусната, отколкото бихте искали, има някои упражнения, които можете да направите, за да промените това. Те са предназначени за мускулите, намиращи се в най-вътрешните части на бедрата.

С тяхна помощ можете да тонизирате и да стегнете бедрата си за нула време. Колкото по-усърдни сте с тези упражнения, толкова повече и по-бързо ще забележите разликата.

Странични напади

Да стегнем вътрешната част на бедрата с точните упражнения

Едно от най-ефективните упражнения за целта са страничните напади. Те осигуряват уникален стимулиращ ефект на вътрешната част на бедрата. Застанете с широко разтворени крака и с ръце на хълбока. Сгънете крак в коляното и го изпънете с приклякване встрани. Не забравяйте – гърбът да остане изправен. Върнете в изходна позиция и повторете с другия крак. Направете 3 серии по 10 повторения.

Клякания с един крак

Да стегнем вътрешната част на бедрата с точните упражнения

Опитайте също така клякания с един крак. Застанете изправени със събрани крака и отпуснати отстрани ръце. Бавно вдигнете единия крак, като оставите цялата тежест на другия. След това бавно изпънете ръцете си напред и започнете да прикляквате. След като клекнете, бавно се изправете. Правете упражнението по три серии по десет клека или колкото ви е възможно отначало, но се стремете след всяка следваща тренировка да увеличавате клековете.

Мост

Да стегнем вътрешната част на бедрата с точните упражнения

Мостът също е ефективно упражнение за стягане на бедрата. Легнете на пода, с подпрени ръце отстрани. Сгънете краката в коленете. Стегнете мускулите на дупето и го вдигнете към тавана. Задръжте за 3 секунди и се върнете към пода. Направете 3 серии от 12-15 повторения.

Планк

Да стегнем вътрешната част на бедрата с точните упражнения

Планк упражненията, макар и да стягат цялото тяло, могат да ви свършат изключително полезна работа и за стягане на вътрешната част на бедрата. Застанете в поза за лицева опора. Сгънете лактите си под ъгъл 90 градуса. Подпрете тежестта на задната част на тялото върху пръстите на краката. Поддържайте в права линия от врата до краката. Задръжте така 30 секунди и отпуснете на пода. Направете три сета по 30 секунди.

Вътрешни лифтове

Да стегнем вътрешната част на бедрата с точните упражнения

Вътрешните лифтове също ще ви помогнат да стегнете бедрата. Легнете на дясната си страна с ръка, подпряна на пода. Сгънете горния крак и го сложете пред долния, който започнете да вдигате към тавана. Гледайте кракът ви да остане стегнат. Направете 3 серии от по 12-15 повторения с всеки крак.

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари