Упражнения за стягане на тялото за жени

1 от 6 Снимки
Стягане на тялото

Стройната и стегната фигура е мечта за повечето жени. Но за да я постигнете, са нужни много старание и тренировки. От разнообразните упражнения можете да подберете такива, които са предназначени именно за стягане на тялото за дамите. Повечето жени посочват корема, дупето и бедрата като най-проблемните области. Ето на какво да наблегнете:

За да стегнете корема, правете коремни преси с усукване. Легнете по гръб с ръце зад тила, а краката сгънете в коленете с долепени до пода стъпала. След това повдигнете единия крак, както е със сгънато коляно, и го доближете към гърдите. Едновременно се опитайте да го доближите с лакътя на срещуположната ръка. Направете 2 серии с по 10 повторения за страна.

Ефективно и лесно упражнение за стягане на корема е повдигането на краката от легнало положение. Легнете по гръб, а ръцете изпънете отстрани до тялото. След това повдигнете едновременно и двата крака от пода, като се стараете да останат събрани и с изпънати колене. За да повишите трудността, повдигнете главата и раменете от пода. Направете 3 серии по 10.

Обикновените клекове не просто стягат дупето и бедрата, но и извайват мускулите. Застанете изправени, като разкрачите краката на ширината на раменете. След това клекнете, като сгънете крака в коленете, но гърбът остава изправен. Ръцете дръжте изпънати край тялото, а при клякането ги вдигайте хоризонтално напред. Направете 3 серии по 20 клека.

Клекът в разкрач стяга краката и дупето. Застанете изправени, като единият крак е пред другия, все едно правите крачка напред. Повдигнете петата на задния крак, сложете ръцете на кръста и клекнете, докато коляното на задния крак допре пода. Направете 3 серии по 10 и сменете краката за още толкова.

За стягане на цялото тяло много специалисти препоръчват лицевите опори. Този тип упражнения обикновено са пренебрегвани от дамите, а могат да са им от голяма полза. За класическите лицеви опори легнете по корем, повдигнете горната част на тялото, като се подпрете на дланите, които да са на нивото на раменете. Краката са събрани, подпрени на пръстите. Стегнете мускули и дръжте тялото изпънато по време на упражнението. Сгънете ръцете в лактите, докато гърдите ви опрат пода, а след това върнете в началната позиция. Направете 20 повторения.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари