Бъдете здрави и фини! Повишете метаболизма си сега

1 от 5 Снимки

1. Вдигане на тежести


Вдигането на тежести увеличава изгарянето на калории, дори и след като спрете. Експертите съветват да вдигате тежести поне по осем килограма. Правете кратки, но интензивни серии със също кратки почивки между тях. Изследванията показват, че по този начин ще можете да изгорите поне по 400 калории в следващите четири часа. Леките тежести с дълги почивки между тях няма да активират метаболизма ви и резултатът от тях ще е почти нулев.

Технически метаболизмът ви е процесът, чрез който вашето тяло разгражда храната и я превръща в енергия. Може би много пъти сте се опитвали съзнателно или не да го ускорите при опитите да отслабнете.

До голяма степен скоростта, с която се движи метаболизмът, е наследствена. Това обаче не трябва да ви отчайва. Доказано има някои храни и дейности, които могат да променят скоростта му на действие. Ако той се ускори, тялото ви ще изгаря по-голямо количество енергия и по този начин ще можете много по-бързо да свалите излишните килограми.

Разбира се, има някои навици и храни, които могат да имат точно обратния ефект, не е сега времето да говорим за тях. Точно обратното. Вижте в следващата галерия кои са храните, които ще повишат метаболизма ви и ще ви направят по-здрави и по-фини.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари