Тайната диета на Дженифър Анистън?

Дженифър Анистън

Сигурно сте се замисляли как популярната красавица Дженифър Анистън успява да поддържа тялото си в толкова изтънчена и в същото време сексапилна форма. Съвсем накоро две дами – главните готвачи на актрисата, разкриха тайните на ежедневния прием на храна на Анистън.

В момента звездата се придържа към меню, съставено от не повече от 151 калории (или 634 килокалории) на ден. Това представлява половината от калориите на един сочен сандвич.

„Отне ми доста време да разбера, че за да имам страхотната физика, не е необходимо да се лишавам от храна“, споделя Дненифър Анистън.

Ето един откъс от менюто на Джен:

Закуска:

- Препечена филийка пълнозърнест хляб с ябълково масло, четвърт чаша нискомаслено сирене/или извара/ и малко домашно приготвено мюсли; или:

- Праскова и малко джинджифил, дабавени към кокосово мляко.

Обяд:

- Салата с малко сирене, леща, краставици и домати; или:

- Салата, приготвена от четвърт чаша сварен бял боб, домати, магданоз, копър и малко ситно нарязан лук; или:

- Супа от целина;

Вечеря:

Бяла Риба

- Бяла риба, гарнирана с малко орехи, яйце, задушен зелен фасул и специалната подправка кажун; или:

- Маринована сьомга, поднесена с аспержи, лук и гъби; или:

- Пилешко борито. Сирене и сметана са посочени като възможни добавки;

Можем ли всички да ядем като Джен?

Всичко изглежда много вкусно и изпълнимо стига да не посягате към шоколадчетата и чипса. Каквато и диета да изберем, ефект ще има само, ако се приучим да я спазваме в дългосрочен план.

Размерът на порциите е толкова важен, колкото и подбора на храните в менюто. Да се подлагате обаче на диета, според която трябва продължително да гладувате, не е решение, казва диетоложката Лиса Рен. Според нея диетата на Анистън би могла да се подобри с добавянето на повече плодове или нискомаслени млечни продукти.

Рейтинг

5
Общо 2 гласували
5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари