Каква е разликата между Калории и Мазнини?

  • 09.03.14 12:32#1Anity13Anity13Регистрация: 08.09.13Град: СтаверциОтговори: 3Каква е разликата между Калории и Мазнини?Някой да ми обясни каква е разликата. Чувствам се супер тъпо, защото май съм единствената, която не прави разлика. Знам, че от мазнините се получава корем, но и не трябва да се ограничаваме много от мазнините. Не разбирам обаче как се свалят мазнини, по същия начин както с калориите ли (тичане,спорт)?? Мазнините имат ли общо с килограмите ?? Осъзнавам, че изглеждам супер тъпо, но искам да разбера.
    ОтговорОтговор с цитат
  • 09.03.14 01:47#2alex_91alex_91Регистрация: 09.03.14Град: СофияОтговори: 3от: Каква е разликата между Калории и Мазнини?сори че ти го казвам ама много си тъпичка поне не си ли чела че има огромна разлика боже боже кви деца има ужасявам се от днешното поколение !!!!!! :evil: :evil: :evil: ОтговорОтговор с цитат
  • 09.03.14 03:04#3deska90deska90Регистрация: 08.09.13Град: СофияОтговори: 28от: Каква е разликата между Калории и Мазнини?Ако ходеше малко повече на училище и слушаше в часовете по биология щеше да разбереш! Или четеше книжки, може би! Калориите са мерна единица за енергия! За хранителните продукти калориите показват енергийната им стойност! Няма как да сваляш калории! Можеш да изразходваш калории, или иначе казано енергия. От което пък отслабваш, ако получаваш по-малко калории, отколкото изразходваш. Мазнините (или още мастните киселини) са няколко вида, но по-важните са два вида - късоверижни(и наситени) и дълговерижни (и ненаситени). Дълговерижните, които в момента много се рекламират са омега-3,6 и 9-мастни киселини. Те се разграждат бавно в организма и на всеки един етап от разграждането си се отделят полезни вещества за организма и енергия. Докато с наситените мазнини (разбирай всички пържени боклуци, Макдоналдс, маргарини и подобни) нещата стоят по-друг начин. Късоверижните мастни киселини минават през едно-две разграждания и до там цикълът приключва, отделят малко енергия и естествено се натрупват. Нормално е и да се натрупват неравномерно. За това получаваме целулит. Мога да пиша безкрайно много по тази тема. Надявам се да ти е станало ясно. Яж повече салати, пресни плодове и риба, избягвай пърженото и прекалено соленото (Солта задържа вода в организма и така се подуваме.), пий витамини и спортувай. Така ще си здрава и ще поддържаш нормално тегло.ОтговорОтговор с цитат