ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Лесни упражнения за ускоряване на метаболизма

Лесни упражнения за ускоряване на метаболизма

упражнения за ускоряване на метаболизма
Диспенсър за напитки Inovagoods - 3.5 литра
Практичен аксесоар за вашия дом:
Диспенсър за напитки Inovagoods - 3.5 литра
79.00 лв.
Виж ››

Ако искате да ускорите метаболизма си, тогава не само трябва да се храните здравословно и да наблягате на тези продукти, които рестартират обмяната на веществата, но и да започнете да тренирате.

Като цяло всички физически натоварвания стимулират метаболизма малко или много, но все пак някои от упражненията са по-полезни в този случай.

В следващите редове вижте някои лесни упражнения за ускоряване на метаболизма:

1. Падания напред

Необходимо е да поставите единия крак напред и в същото време да сгънете двата крака в коленете, така че да се намират успоредно на пода. По този начин също така ще тренирате краката си.

ходене по стъпала за ускоряване на метаболизма

2. Ходене по стъпала

Можете да правите това, както на специалните уреди във фитнес залата, така и просто да ходите на стъпала. Подобно натоварване влияе много добре на метаболизма, активирайки го и помагайки ви така да се избавите от излишните килограми.

3. Клякания

Познато и много ефективно упражнение, но само ако се прави правилно. Допускането на грешки при изпълнението на тренировката могат да доведат различни здравословни проблеми, включително да се навреди на коленете и ставите. За целта се изправете и изпънете ръцете си, като гърбът трябва да бъде леко извит, а гърдите изправени. Хълбоците от друга страна трябва да се изтеглят максимално назад.

4. Лицеви опори

Ако усложните малко упражнението, тогава ще го направите дори още по-ефективно за ускоряването на метаболизма. Тук обаче отново е много важно да го изпълнявате правилно и да не допускате грешки. Заемете необходимата позицията с протегнати ръце, които трябва да са разположени на ширина на раменете ви. Дланите трябва да опират здраво пода, а след това сгънете ръцете си в лакътната става, като се навеждате надолу.

лицетовите опори засилват метаболизма

5. Клекове с подскоци

Всички сме изпълнявали това упражнение дори в училище, като техниката му на изпълнение е идентична с обикновените клякания, като разликата тук е, че трябва да скочите също така рязко, като се стараете да не загубите равновесие и гърбът ви е да изправен.

Всичките тези упражнения са много ефективни и ще ви помогнат значително да ускорите метаболизма си, тъй като влияят пряко на рестартирането на обмяната на веществата в тялото ни.

Не забравяйте обаче, че трябва също така да се храните разнообразно и здравословно, тъй като само в комбинация с правилното хранене ще можете да постигнете траен резултат.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest