ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Диети»Диета с ориз и зеленчуци

Диета с ориз и зеленчуци

Аника ВойтАника Войт
Експерт
111209
Диета с ориз и зеленчуци
Диспенсър за напитки Inovagoods - 3.5 литра
Практичен аксесоар за вашия дом:
Диспенсър за напитки Inovagoods - 3.5 литра
79.00 лв.
Виж ››

В основата на диетата с ориз и зеленчуци е намаляването на калориите, мазнините, въглехидратите и протеините. Оризът и зеленчуците съдържат голямо количество аминокиселини, витамини и минерали. Богати са също така на фибри, които са полезни за нормализиране на храносмилането, премахване на токсините от тялото и отслабване. Липсата на глутен прави диетата приемлива за тези със свръхчувствителност към това вещество.

Тези продукти обаче осигуряват ситост с нискокалоричен прием.

Една от уникалните ползи от ориза е способността му да се извежда излишната сол и вода от тялото. И това е особено полезно за тези, които страдат от излишни соли в организма, например при подагра, остеофити (отлагания на соли върху хрущяла), както и артериална хипертония. Това се дължи на факта, че солта задържа течност в тялото, а това увеличава натоварването на сърцето.

Примерно меню на диета с ориз и зеленчуци

Ден 1

Закуска: Порция сварен ориз, подправен с лимонов сок. Препечена филийка ръжен хляб и 1 парче нискомаслено сирене.

Обяд: Зеленчукова супа с ориз. Можете да добавите пилешки гърди (200 г).

Вечеря: Ориз със спанак. Чаша кисело мляко с ниско съдържание на мазнини.

Ден 2

Супа с ориз

Закуска: Варен ориз, зелена ябълка или портокал.

Обяд: Зеленчуков бульон или рибена супа, ориз с билки.

Вечеря: Чай ​​без захар.

Ден 3

Закуска: Порция варен ориз, круша.

Обяд: Порция ориз на пара. Салата от варено цвекло.

Вечеря: Варен ориз и варени броколи.

Ден 4

Закуска: Ориз със стафиди или мед. Плодова салата.

Обяд: Зеленчукова супа с месен бульон с ниско съдържание на мазнини. Ориз с грах. Салата от краставици и домати.

Вечеря: Варен ориз с парче месо.

Ден 5

Салата с плодове

Закуска: Порция варен ориз и плодова салата.

Обяд: Варен ориз с риба. Салата от домати и краставици, чушки на скара.

Вечеря: Ориз, шепа орехи. Варени тиквички.

Ден 6

Закуска: Порция варен ориз. Ябълка и портокал. Чаша кисело мляко.

Обяд: Зеленчуков бульон, ориз с билки. Зеленчукова салата

Вечеря: Парче сьомга с варен ориз и филийка ръжен хляб.

Ден 7

Закуска: Нискомаслена извара, плодове, кисело мляко.

Обяд: Зеленчуци на пара, ориз с риба.

Вечеря: Ориз със зеле.

Следвайки оризова диета за една седмица, можете да отслабнете с 3-4 кг. В допълнение към излишните килограми, от тялото се отделят токсини, излишната течност и сол. Диетата с ориз и зеленчуци може да ви помогне да се преобразите, без изпитвате глад и умора. Тя е разнообразна и същевременно полезна.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest