ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Здравословно Хранене»Най-здравословните варианти за живот

Най-здравословните варианти за живот

здравословен вариант за живот
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
29.00 лв.
Виж ››

Разходите за живот продължават да се покачват паралелно с цените на хранителните стоки. Вероятно е скъпо да се храните здравословно, имайки предвид цената на плодовете, зеленчуците, специалните продукти и органичните такива.

Здравословното хранене не трябва да струва много, като дори може да се окаже спестяване както на пари, така и на време. Освен това, висококачествените храни с най-много хранителни вещества и най-ниско съдържание на калории, струват най-евтино.

Въпреки това, съществуват начини за здравословно хранене, които да не утежняват вашия бюджет. Ето няколко опции за здравословен начин на живот, които да спестят вашето време и средства:

Закуска

Значението на закуската не може да бъде надценявано. Американците са склонни да ядат по-голяма част от храната си през втората част на деня, което натоварва и забавя техния метаболизъм. Пропускайки закуската, вие сигнализирате на вашето тяло, че няма нужда да усвояват през останалата част на деня.

Това води до по-ниски нива на кортизол, което може да повлияе негативно върху инсулиновата функция и да ви накара да се чувствате изтощени и немотивирани. Освен това, тъй като закуската е храненето, доставящо най-много хранителни вещества за хранене през деня, то е и най-евтиното.

Консумирайте риба

Рибата е здравословен източник на протеини и може да помогне за намаляване на риска от сърдечни заболявания, диабет тип 2, затлъстяване и някои видове рак. Също така това е един от най-достъпните източници на протеини, които можете да си закупите. Важно е обаче да се храните с правилните видове.

Пийте повече вода

здравословно хранене

Въпреки че водата не е задължително здравословна опция, то тя е от съществено значение. С края на лятото започвате да усещате ефекта от по-кратките дни и по-ниските температури, като прибягвате към по-студени напитки вместо вода.

Студените напитки обикновено са по-сладки, но по-малко освежаващи от водата. Освен това, всяка захар в студените напитки може да бъде изразходена по време на физическа активност, което ще донесе умора, вместо енергия и свежест.

Спете повече

По време на съня метаболизмът работи в своята най-ниска скорост, но е от съществено значение за здравословния начин на живот. Сънят е, когато телата ни се възстановяват и изграждат нови тъкани. Този процес ви помага да се чувствате по-отпочинали и изпълнени с енергия. Освен това, пълноценният сън позволява на мозъка да се отпусне, което е от съществено значение за неговото правилно функциониране.

Разменете белите закуски за цветни

Някои хора, когато огладнеят, посягат към лека закуска с твърде високо съдържание на калории, като бисквити или сирене, като по-бързо и евтино решение. Тези междинни хранения обаче трябва да служат като временно засищане до вечерята, а не като нейн заместител.

Заключение

Здравословното хранене не трябва да струва цяло състояние, като може да ви спести ресурси и време. Тези опции за здравословен начин на живот са пример за такъв вид спестяване, с което да намалите разходите за ежедневни продукти, като плодове и зеленчуци, и добавите повече храни, богати на хранителни вещества, към вашата диета, като риба и качествена закуска.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest